Tuesday , September 26 2017
Home / AP/Telangana / इदारा सियासत की तरफ से मुस्लिम लाशों की तदफ़ीन

इदारा सियासत की तरफ से मुस्लिम लाशों की तदफ़ीन

हैदराबाद 08 मई:आमिर अली ख़ां न्यूज़ एडिटर रोज़नामा सियासत को पुलिस हुसैनीअलम का मुरासला वसूल हुआ जिसमें मुस्लिम ख़ातून लाश की तदफ़ीन की दरख़ास्त की गई। इसी तरह हैदराबाद , सिकंदराबाद , आर आर डिस्ट्रिक्ट पुलिस स्टेशनों से भी 19 मुस्लिम लाशों की दरख़ास्तें वसूल हुई जुमला 20 मुस्लिम लाशों को गांधी हॉस्पिटल , उस्मानिया दवाख़ाना से हासिल कर के क़ब्रिस्तान कोकटपल्ली में तदफ़ीन अमल में लाई गई। इन लाशों के ग़ुसल का एहतेमाम खासतौर पर हैड आफ़ दी डिपार्टमेंट उस्मानिया दवाख़ाना मुहम्मद तक़ी उद्दीन की निगरानी में हुआ।

गांधी हॉस्पिटल से हासिल शूदा मुस्लिम लाशों की नमाज़ जनाज़ा क़ब्रिस्तान कोकटपल्ली ही में अदा की गई जब कि उस्मानिया दवाख़ाने की लाशों की नमाज़ जनाज़ा मौलाना सय्यद ख़्वाजा मुइजुद्दीन शरफ़ी ख़तीब मस्जिद मुहम्मदी किशन बाग़ ख़लीफ़ा हज़रत-ए-शैख़ उल-इस्लाम अल्लामा सय्यद मुहम्मद मदनी अशर्फ़ी ने दवाख़ाना उस्मानिया ही में पढ़ाई। सय्यद मुहम्मद एजाज़ अली हसनी कादरी , मुहम्मद बशीरुद्दीन नायब सदर मस्जिद सरवर कोनीन, मुहम्मद अबदुलजलील, मुहम्मद अबदुलहकीम, बुशरा तबस्सुम ज़ाहिदा बेगम , सय्यदा फ़हीम ने मिल्लत फ़ंड में तआवुन करने वालों के लिए दुआ की।

मिल्लत फ़ंड ही के ज़रीये 13 साल से मुस्लिम लाशों की तदफ़ीन का एहतेमाम इस्लामी तरीक़े पर अंजाम दिया जा रहा है। सारे हिन्दुस्तान में इस तरह काम करने की ज़रूरत है। एडिटर सियासत ज़ाहिद अली ख़ां ने सदर क़ब्रिस्तान-ओ-ईदगाह कोकटपल्ली फ़ैज़ IV और अहलयान मुहल्ला का शुक्रिया अदा किया।

TOPPOPULARRECENT