Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / इदारा सियासत की मिल्ली, तालीमी, समाजी और तिब्बी ख़िदमात को ख़िराजे तहसीन

इदारा सियासत की मिल्ली, तालीमी, समाजी और तिब्बी ख़िदमात को ख़िराजे तहसीन

जनाब आमिर अली ख़ान न्यूज़ एडीटर रोज़नामा सियासत ने आज सफ़दर ये गर्ल्ज़ हाई स्कूल हुमायूँ नगर मेह्दी पट्नम में मुफ़्त मेगा मेडिकल कैंप का मुआइना किया। इदारा सियासत और माइनॉरिटीज़ डेवलप्मेंट फ़ोरम की जानिब से मुनाक़िदा इस कैंप से 1500 से

जनाब आमिर अली ख़ान न्यूज़ एडीटर रोज़नामा सियासत ने आज सफ़दर ये गर्ल्ज़ हाई स्कूल हुमायूँ नगर मेह्दी पट्नम में मुफ़्त मेगा मेडिकल कैंप का मुआइना किया। इदारा सियासत और माइनॉरिटीज़ डेवलप्मेंट फ़ोरम की जानिब से मुनाक़िदा इस कैंप से 1500 से ज़ाइद मर्द और ख़्वातीन और बच्चों ने इस्तिफ़ादा किया।

जनाब आमिर अली ख़ान ने शख़्सी तौर पर हर शोबा में पहुंच कर डॉक्टर और मरीज़ों से तबादले ख़्याल किया। कई ग़रीब मरीज़ों ने उन्हें बताया कि मआशी मुश्किलात के बाइस उन के लिए मुख़्तलिफ़ तिब्बी टेस्ट और उन का ईलाज और मुआलिजा करना ना मुम्किनात में है।

जनाब आमिर अली ख़ान ने त्यक्क़ुन दिया कि सियासत और एम डी एफ़ की जानिब से इस तरह के मेडिकल कैंप्स ग़रीब और पसमांदा बस्तीयों में मुनाक़िद किए जाएंगे। एक ग़रीब ख़ातून ने जनाब आमिर अली ख़ान को बताया कि उन के लड़के के दिल में सूराख़ हो गया है और लड़की को डॉक्टरों ने फ़िज़ियोथेरापी करने का मश्वरा दिया लेकिन वो इस क़ाबिल नहीं कि इन दोनों के तिब्बी अख़राजात को बर्दाश्त कर सके जिस पर जनाब आमिर अली ख़ान ने ख़ातून को तिब्बी इमदाद फ़राहम करने के लिए आमादगी ज़ाहिर की।

न्यूज़ एडीटर सियासत ने एम डी एफ़ के ओहदेदारों और कारकुनों को मेडिकल कैंप के शानदार इंतेज़ामात पर मुबारकबाद दी। मेगा मेडिकल कैंप का इफ़्तिताह नामवर माहिरे तालीम कर्नल यूसुफ़ अली मिर्ज़ा ट्रस्टी और सेक्रेट्री सफ़दर ये हाई स्कूल हुमायूँ नगर (मेह्दी पट्नम) ने अंजाम दिया। सियासत और एम डी एफ़ की जानिब से मरीज़ों को मुफ़्त दवाएं तक़सीम की गईं।

इस मौक़ा पर ई सी जी, ब्लड टेस्ट, और D2 Eco Test का इंतेज़ाम भी किया गया था। डॉक्टर हेमंत मैनेजर केयर हॉस्पिटल ने डॉक्टर्स की टीम की निगरानी की। 3 बजे दिन कैंप का इख़तेताम अमल में आया।

TOPPOPULARRECENT