Sunday , October 22 2017
Home / District News / इन्हिदामी कार्रवाई से बेक़सूरवं को नुक़्सान

इन्हिदामी कार्रवाई से बेक़सूरवं को नुक़्सान

शहर बैंगलौर और आस पास के इलाक़ों में ज़िलई इंतेज़ामीया की तरफ़ से चलाई गई इन्हिदामी मुहिम के दौरान अपने मकानात गंवाने वाले अफ़राद को रियासती हुकूमत की तरफ़ से बी डी ए की तरफ़ से तामीर किए जा रहे मकानात इंसानी हमदर्दी की बुनियाद पर मुफ़

शहर बैंगलौर और आस पास के इलाक़ों में ज़िलई इंतेज़ामीया की तरफ़ से चलाई गई इन्हिदामी मुहिम के दौरान अपने मकानात गंवाने वाले अफ़राद को रियासती हुकूमत की तरफ़ से बी डी ए की तरफ़ से तामीर किए जा रहे मकानात इंसानी हमदर्दी की बुनियाद पर मुफ़्त दिए जाएं। ये गुज़ारिश आज बैंगलौर ज़िला इंचार्ज वज़ीर रामलिंगा रेड्डी ने वज़ीर-ए-आला सदर उमय्या से की।

रेड्डी ने अख़बारी नुमाइंदों को बतायाकि उन्होंने वज़ीर-ए-आला से मुलाक़ात करके इस सिलसिले में अपनी तरफ़ से एक याददाश्त पेश की और कहा कि जिन इलाक़ों में इन्हिदामी कार्रवाई की गई है वहां मुक़ीम लोगों ने अपनी ज़िंदगी का सारा सरमाया सिर्फ़ करके मकानात तामीर करवाए थे। इन्हिदामी कार्रवाई दरअसल उन लोगों के लिए नाकर्दा गुनाहों की सज़ा साबित हुई है।इसी लिए उन्होंने रियासती हुकूमत से गुज़ारिश की हैके जो बेक़सूर लोग ज़िलई इंतेज़ामीया की इस इन्हिदामी कार्रवाई का शिकार हुए हैं उनके साथ इंसानी हमदर्दी का सुलूक किया जाए।

TOPPOPULARRECENT