Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / इबादतगाहों के तहफ़्फ़ुज़ के लिए इक़दामात

इबादतगाहों के तहफ़्फ़ुज़ के लिए इक़दामात

पुराने शहर में बिलख़सूस कर्फ़यू ज़दा इलाक़ों सईदा बाद और मादन्ना पेट में पुलिस ने मसाजिद और मनादिर के ज़िम्मा दारान को पुलिस स्टेशन तलब करके इबादतगाहों की हिफ़ाज़त से मुताल्लिक़ तबादला-ए-ख़्याल किया । बावसूक़ ज़राए ने बताया क

पुराने शहर में बिलख़सूस कर्फ़यू ज़दा इलाक़ों सईदा बाद और मादन्ना पेट में पुलिस ने मसाजिद और मनादिर के ज़िम्मा दारान को पुलिस स्टेशन तलब करके इबादतगाहों की हिफ़ाज़त से मुताल्लिक़ तबादला-ए-ख़्याल किया । बावसूक़ ज़राए ने बताया कि पुलिस हस्सास इलाक़ों में वाकई मसाजिद के मोज़न या इंतिज़ामी कमेटीयों के सदर और दूसरी तरफ़ मंदिर के पुजारी या कमेटी के सदर से तबादला-ए-ख़्याल करते हुए ये मश्वरा दिया है कि अपने इबादतगाहों की हिफ़ाज़त के लिए वो पुलिस का तआवुन करें ।

बताया जाता है कि पुलिस ने मसाजिद के ज़िम्मा दारान को ये मश्वरा दिया है कि नमाज़ के दौरान और इस के बाद भी मस्जिद की हिफ़ाज़त के लिए चार अफ़राद को मुतय्यन करें। और उन के नाम मुताल्लिक़ा पुलिस स्टेशन में फ़राहम करें ताकि मस्जिद की हिफ़ाज़त की जा सके और मस्जिद की बेहुर्मती और शर अंगेज़ी को रोका जा सके । इसी तरह मंदिर के ज़िम्मा दारान को भी पुलिस ने ये मश्वरा दिया कि वो हमेशा मंदिर के क़रीब चंद अफ़राद को मुतय्यन करें ताकि कोई नाख़ुशगवार वाक़िया पेश ना आए ।

TOPPOPULARRECENT