Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / इमतिहानी औक़ात में बर्क़ी की सरबराही को यक़ीनी बनाने चीफ मिनिस्टर की हिदायात

इमतिहानी औक़ात में बर्क़ी की सरबराही को यक़ीनी बनाने चीफ मिनिस्टर की हिदायात

हैदराबाद 19 मार्च:चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने महिकमा तवानाई (बर्क़ी ) के ओहदेदारों को इस बात की सख़्त हिदायत दी है कि वो रियासत में बर्क़ी सरबराही के मौक़िफ़ में बेहतरी पैदा करते हुए इमतिहानी औक़ात में बर्क़ी की सरबराही को यक़ीनी

हैदराबाद 19 मार्च:चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने महिकमा तवानाई (बर्क़ी ) के ओहदेदारों को इस बात की सख़्त हिदायत दी है कि वो रियासत में बर्क़ी सरबराही के मौक़िफ़ में बेहतरी पैदा करते हुए इमतिहानी औक़ात में बर्क़ी की सरबराही को यक़ीनी बनाएं।

रबी फ़सल को ख़ुशक होने से बचाने के लिए किसानों को दरकार बर्क़ी सरबराह करने के इक़दामात करें। आज आला उहदेदारान महिकमा तवानाई के साथ अपने कैंप ऑफ़िस पर बर्क़ी सरबराही की सूरत-ए-हाल का जायज़ा लेते हुए चीफ मिनिस्टर ने कहा कि (450)मेगावाट बर्क़ी पैदावार को यक़ीनी बनाने के लिए किए जाने वाले इक़दामात पर ख़ुसूसी तवज्जा देते हुए इस बर्क़ी पैदावार की बहरसूरत तकमील करें।

उन्हों ने आला ओहदेदारों को इस बात से वाक़िफ़ करवाया कि मर्कज़ी हुकूमत ने आज शब जजहार बर्क़ी पराजकट से रियासत के लिए (100) मेगावाट बर्क़ी सरबराह करने से इत्तिफ़ाक़ किया है ।

इस के अलावा मज़ीद (100)मेगावाट बर्क़ी दामोदर वयाली कारपोरेशन से सरबराह करने के साथ साथ (280) मेगावाट बर्क़ी सरबराही दीगर बर्क़ी पराजकटस के इश्तिराक-ओ-तआवुन से हासिल की जाएगी ।

TOPPOPULARRECENT