Saturday , October 21 2017
Home / Islami Duniya / इमरान ख़ान और ताहिरुल क़ादरी से बातचीत के लिए कमेटी की तशकील

इमरान ख़ान और ताहिरुल क़ादरी से बातचीत के लिए कमेटी की तशकील

हुकूमते पाकिस्तान ने कहा कि वो पाकिस्तान तहरीके इंसाफ़ और पाकिस्तान अवामी तहरीक के दस्तूरी मुतालिबात पर तबादले ख़्याल के लिए तैयार है और इस सिलसिले में दो कमेटियां तशकील दी गई हैं जो तमाम बड़ी सियासी पार्टीयों के अरकान पर मुश्तम

हुकूमते पाकिस्तान ने कहा कि वो पाकिस्तान तहरीके इंसाफ़ और पाकिस्तान अवामी तहरीक के दस्तूरी मुतालिबात पर तबादले ख़्याल के लिए तैयार है और इस सिलसिले में दो कमेटियां तशकील दी गई हैं जो तमाम बड़ी सियासी पार्टीयों के अरकान पर मुश्तमिल हैं।

बातचीत का फ़ैसला तहरीके इंसाफ़ के सदर नशीन इमरान ख़ान और अवामी तहरीक के सदर ताहिरुल क़ादरी की जानिब से वज़ीरे आज़म नवाज़ शरीफ़ को बरतरफ़ करने के लिए सिविल नाफ़रमानी तहरीक का आग़ाज़ करने के एक दिन बाद मंज़रे आम पर आया है।

वफ़ाक़ी हुकूमत हर दस्तूरी मुतालिबा को सुनने के लिए तैयार है। वज़ीरे दाख़िला चौधरी निसार ने प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि हुकूमत दोनों क़ाइदीन से सौदेबाज़ी के लिए तैयार है।

उन्हों ने कहा कि किसी को भी सख़्त हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात के तहत क़ायम रेड ज़ोन की ख़िलाफ़वर्ज़ी की इजाज़त नहीं दी जाएगी जहां पार्लीयामेंट, सदरे पाकिस्तान, वज़ीरे आज़म पाकिस्तान की रिहायश गाहें और सिफ़ारत ख़ाने क़ायम हैं।

वज़ीरे दाख़िला ने कहा कि हुकूमत ने इंतिहाई सब्रो तहम्मुल अख़्तियार किया जबकि इन क़ाइदीन ने तवील जुलूस निकाला। उन्हें धरने देने की इजाज़त दी गई। अपोज़ीशन पाकिस्तान पीपुल्ज़ पार्टी के सीनियर क़ाइद एतेज़ाज़ अहसन ने कहा कि हुकूमत मसअले का सियासी हल तलाश करने से क़ासिर है।

TOPPOPULARRECENT