Sunday , August 20 2017
Home / AP/Telangana / इमामे हरम से एडिटर सियासत ज़ाहिद अली खान की मुलाक़ात

इमामे हरम से एडिटर सियासत ज़ाहिद अली खान की मुलाक़ात

हैदराबाद 07 अप्रैल: इमामे हरम शेख़ सलह बिन मुहम्मद बिन इबराहीम ने क़ाइद अप्पोज़ीशन क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर के घर पर मोअज़्ज़िज़ीन शहर से मुलाक़ात की। इमामे हरम ने हैदराबाद की तारीख़ और इस की रवायात से ख़ुद को वाबस्ता करते हुए अहले हैदराबाद के मुहब्बत-ओ-ख़ुलूस की सताइश की।

उन्होंने कहा कि हैदराबाद में आमद के बाद उन्हें जिस मुहब्बत से नवाज़ा गया वो उसे भला नहीं पाएँगे। इमामे हरम ने हैदराबाद में अमन, ख़ुशहाली, तरक़्क़ी और हम-आहंगी के लिए नेक तमन्नाओं का इज़हार किया। मुहम्मद अली शब्बीर ने इमामे हरम का ख़ौरमक़दम किया और मोअज़्ज़िज़ीन का उन से तआरुफ़ किराया।

इमामे हरम ने मोअज़्ज़िज़ीन से मुलाक़ात के बाद इशाईया में भी शिरकत की। मोअज़्ज़िज़ीन से इस मुलाक़ात का एहतेमाम इमामे हरम के दौरे हैदराबाद के सिलसिले में किया गया था।

मस्जिद मौलाना हमीदुद्दीन आकिल के इफ़्तेताह के बाद इमामे हरम मुहम्मद अली शब्बीर के घर जुबली हिलस पहुंचे। इस ख़ुसूसी मुलाक़ात की तक़रीब में न्यूज़ एडिटर सियासत आमिर अली ख़ां, कमिशनर सिटी पुलिस एम महेंद्र रेड्डी, सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस उत्तम कुमार रेड्डी, क़ाइद अप्पोज़ीशन-ओ-साबिक़ वज़ीरे दाख़िला के जाना रेड्डी, अरकान क़ानूनसाज़ कौंसिल और दुसरें ने मुलाक़ात की।

TOPPOPULARRECENT