Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / इमाम हरम काबा फ़ज़ीलत उल-शेख़ सऊद बिन इबराहीम अल शुरैम् की कल आमद

इमाम हरम काबा फ़ज़ीलत उल-शेख़ सऊद बिन इबराहीम अल शुरैम् की कल आमद

हैदराबाद २३ नवंबर ( सियासत न्यूज़ ) फ़ज़ीलৃ उल-शेख़ डाक्टर सऊद बिन इबराहीम अल शुरैम् इमाम हरम काबा के दौरा हिंद की सिफ़ारतख़ाना सऊदी अरब ने तौसीक़ कर दी हैं।

हैदराबाद २३ नवंबर ( सियासत न्यूज़ ) फ़ज़ीलৃ उल-शेख़ डाक्टर सऊद बिन इबराहीम अल शुरैम् इमाम हरम काबा के दौरा हिंद की सिफ़ारतख़ाना सऊदी अरब ने तौसीक़ कर दी हैं।

इमाम हरम काबा 24 नवंबर को शाम 6बजे सऊदी एयर् लाइंस की परवाज़ SV-752 के ज़रीया जद्दा से मुंबई पहुंचेंगॆ।

डाक्टर सुक्र सुलेमान अल कुरैशी कारगुज़ार सफ़ीर सऊदी अरब मुतय्यना हिंद ने आज एक रोज़ा मुख़्तसर दौरा मक्का मुकर्रमा के बाद ये बात बताई। उन्हों ने बताया कि यकशनबा 27 नवंबर की शाम डाक्टर सऊद अल शुरैम् मक्का मुकर्रमा केलिए वापिस रवाना होंगॆ।

अपने इस दौरा के दौरान इमाम हरम काबा मुख़्तलिफ़ तंज़ीमों के सरबराहान के इलावा क़ाइदीन से मुलाक़ात करेंगॆ। इमाम हरम जुमा 25 नवंबर को सौमय्या मैदान मुंबई में जारी आलमी अमन कान्फ़्रैंस में शिरकत करेंगे और नमाज़ जुमा की इमामत करेंगॆ।

फ़ज़ीलৃ उल-शेख़ डाक्टर सऊद अल शुरैम् डाक्टर ज़ाकिर नायक की दावत पर आलमी अमन कान्फ़्रैंस में शिरकत कर रहे हैं। डाक्टर शुक़्र् सुलेमान अल कुरैशी के बमूजब 24 नवंबर की शाम इमाम हरम काबा की आमद पर मुंबई एयरपोर्ट पर ख़ुसूसी तक़रीब रस्म इस्तिक़बालीया मुनाक़िद होगी।

बादअज़ां डाक्टर सऊद अल शुरैम् इशाईया पर उल्मा-ओ-क़ाइदीन के इलावा ग़ैर सरकारी तंज़ीमों के सरबराहान से मुलाक़ात करते हुए तबादला-ए-ख़्याल करेंगॆ।

कारगुज़ार सफ़ीर सऊदी अरब 23नवंबर को मुंबई पहुंचेंगे जहां पर वो डाक्टर सऊद अल शुरैम् के इस्तिक़बाल-ओ-क़ियाम के इंतिज़ामात का जायज़ा लेंगॆ।

इसी दिन मौलाना पैर शब्बीर नक़्शबंदी इफ़तिख़ारी भी मुंबई पहुंचेंगे जहां पर वो सऊदी सफ़ीर के हमराह चीफ़ मिनिस्टर महाराष्ट्रा मिस्टर पृथ्वी राज चौहान से ख़ैरसिगाली मुलाक़ात के दौरान इमाम हिर्म के दौरा की तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाईंगी।

मौलाना पैर शब्बीर नक़्शबंदी ने डाक्टर सऊद बिन इबराहीम अलशरीम के दौरा हिंद का ख़ौरमक़दम करते हुए इस यक़ीन का इज़हार किया कि इमाम काअबा का दौरा ख़ादमीन हरमैन शरीफ़ैन शाह अबदुल्लाह बिन अबदुलअज़ीज़ के अज़ीम मिशन उम्मत वाहिदा के इस्तिहकाम में अहम किरदार अदा करेगा।

मर्कज़ी वज़ारत-ए-ख़ारिजा हकूमत-ए-हिन्द के जवाइंट सैक्रेटरी बराए ख़लीजी ममालिक मिस्टर ए आर घनशाम ने भी इस बात की तौसीक़ करदी है कि हकूमत-ए-हिन्द ने रियास्ती हुकूमत महाराष्ट्रा को हिदायत जारी की है कि डाक्टर सऊद अलशरीम के दौरा हिंद के दौरान उन्हें मुकम्मल सिफ़ारती एज़ाज़ात फ़राहम किए जाएं।

डाक्टर सऊद अल शरीम साल गुज़श्ता भी आलमी अमन कान्फ़्रैंस में शिरकत कर चुके हैं और इस दौरान उन्हों ने क़ौमी सतह की नुमाइंदा शख़्सियतों से ख़ुसूसी मुलाक़ात करते हुए इन तक सऊदी अरब के पयाम को पहुंचाया था। डाक्टर सऊद अलशरीम आलमी अमन कान्फ़्रैंस के 25नवंबर बरोज़ हफ़्ता की शाम मुनाक़िद होने वाले जल्सा-ए-आम से ख़िताब करेंगॆ।

इस बात की भी तवक़्क़ो ज़ाहिर की जा रही है कि फ़ज़ीलৃ उल-शेख़ डाक्टर सऊद बिन इबराहीम अल शुरैम् सऊदी अरब वापसी से क़बल मुख़्तलिफ़ फ़िरक़ों-ओ-अक़ाइद के मानने वालों के इलावा दीगर मज़ाहिब से ताल्लुक़ रखने वाले रहनुमऒ से भी ख़ैरसिगाली मुलाक़ात करते हुए इत्तिहाद-ओ-यकजहती का पैग़ाम पेश करेंगी। बताया जाता है कि दीगर मज़ाहिब के रहनुमऒ से मुलाक़ात के सिलसिला में 27नवंबर का वक़्त दिए जाने की तवक़्क़ो है।

TOPPOPULARRECENT