Thursday , August 24 2017
Home / Islami Duniya / इराक़ी फ़ौजी अड्डे पर ख़ुदकुश हमले,15 अफ़राद हलाक

इराक़ी फ़ौजी अड्डे पर ख़ुदकुश हमले,15 अफ़राद हलाक

A soldier prays at a mass grave for Shi'ite soldiers from Camp Speicher who have been killed by Islamic State militants in the presidential compound of the former Iraqi president Saddam Hussein in Tikrit April 6, 2015. Iraqi forensic teams began on Monday excavating 12 suspected mass grave sites thought to hold the corpses of as many as 1,700 soldiers massacred last summer by Islamic State militants as they swept across northern Iraq. REUTERS/Stringer - RTR4WABQ

इराक़ के शुमाली शहर तिकरीत के नज़दीक सिक्यूरिटी फ़ोर्सेस के एक अड्डे पर खुदकुश बम धमाकों में पंद्रह अहलकार हलाक और बाईस ज़ख़्मी हो गए हैं। इराक़ के सिक्यूरिटी ज़राए ने बताया है कि पाँच ख़ुदकुश बमबारों ने इतवार के रोज़ तिकरीत के नवाह में वाक़े फ़ौजी अड्डे पर हमला किया है।

उनमें से दो ने पहले अपनी बारूद से भरी गाड़ीयों को गेट पर धमाके से उड़ा दिया और इस के बाद तीन हमला आवरों ने फ़ौजी अड्डे में घुस कर खुदकुश धमाके किए हैं। सख़्तगीर जंगजू ग्रुप दाइश ने ऑनलाइन जारी कर्दा एक बयान में इन ख़ुदकुश बम धमाकों की ज़िम्मेदारी क़ुबूल करने का दावा किया है।

वाज़ेह रहे कि दाइश ने जून 2014 में शुमाली शहर मूसल पर क़ब्ज़े के बाद साबिक़ सदर सद्दाम हुसैन के आबाई शहर तिकरीत पर यलग़ार की थी और उन्हों तिकरीत के नवाह में वाक़े फ़ौजी अड्डे सबाएकर में इराक़ी फ़ौजीयों और रंगरूटों को पकड़ने के बाद बेदर्दी से क़त्ल कर दिया था।

TOPPOPULARRECENT