Saturday , October 21 2017
Home / Islami Duniya / इरान,पाक,अफ़्ग़ान को बैरूनी मोदाख्लत पसंद नहीं

इरान,पाक,अफ़्ग़ान को बैरूनी मोदाख्लत पसंद नहीं

तेहरान पर इस के न्यूकलीयाई प्रोग्राम की पादाश में आइद करदा मग़रिबी तहदीदात और अफ़्ग़ान तालिबान के साथ बात चीत केलिए अमरीकी कोशिशों के ताल्लुक़ से काबुल की फ़िक्रमंदी के पस मंज़र में अफ़्ग़ानिस्तान , इरान और पाकिस्तान के सोदूर

तेहरान पर इस के न्यूकलीयाई प्रोग्राम की पादाश में आइद करदा मग़रिबी तहदीदात और अफ़्ग़ान तालिबान के साथ बात चीत केलिए अमरीकी कोशिशों के ताल्लुक़ से काबुल की फ़िक्रमंदी के पस मंज़र में अफ़्ग़ानिस्तान , इरान और पाकिस्तान के सोदूर ने आज अपने दाख़िली उमूर में अदमे मोदाख्लत  की अपील की । सह फ्रीकी चोटी इजलास के बाद क़ाइदीन ने दहश्तगर्दी और अस्करीयत पसंदी का ख़ातमा करने केलिए तआवुन बढ़ाने का अह्द भी किया और कहा कि वो अपने मुताल्लिक़ा इलाक़ों से एक दूसरे के ख़िलाफ़ कोई ख़तरा उभरने की इजाज़त नहीं देंगे ।

सह फ्रीकी समिट के बाद जारी करदा मुशतर्का बयान में कहा गया कि तीनों सोदूर ने बाहमी मफ़ाद , बाहमी एहतिराम , अदमे मदाख़लत और दाख़िली उमूर में बेजा दख़ल अंदाज़ी की असास पर आगे बढ़ने से इत्तिफ़ाक़ कर लिया है । सरकारी ज़राए ने पी टी आई को बताया कि अफ़्ग़ान तालिबान के साथ मुज़ाकरात मुनाक़िद करने केलिए अमरीका ज़ेर-ए-क़ियादत कोशिशें और इरान के न्यूक्लियर प्रोग्राम के सिलसिले में मग़रिबी ताक़तों की आइद करदा तहदीदात तीनों सोदूर के दरमियान बाहमी बात चीत और सह फ्रीकी मुज़ाकरात दोनों मौक़ों पर ज़ेर-ए-बहस आए ।

मुशतर्का बयान ने कहा कि तीनों ममालिक ने अफ़्ग़ानिस्तान में अफ़्ग़ान ज़ेर-ए-क़ियादत और पूरी तरह से अफ़्ग़ान निगरानी में अमन-ओ-मुसालिहत के अमल केलिए अपनी भरपूर हिमायत का इआदा किया । सदर-ए-पाकिस्तान आसिफ़ अली ज़रदारी और इरानी सदर महमूद अहमदी नज़ाद ने अफ़्ग़ान सदर हामिद करज़ई को यक़ीन दिलाया कि वो मुकम्मल तआवुन पेश करेंगे ।

TOPPOPULARRECENT