Sunday , August 20 2017
Home / Hyderabad News / इरानी सरमायाकारी की तजवीज़, हुकूमत से बात चीत का आग़ाज़

इरानी सरमायाकारी की तजवीज़, हुकूमत से बात चीत का आग़ाज़

चालीस से ज़ाइद ईरानी मंदूबीन पर मुश्तमिल ताजिरीन और ओहदेदारों ने नायब वज़ीरे आला तेलंगाना रियासत अल्हाज महमूद अली की क़ियामगाह वाक़े मिनिस्टर्स क्वार्टर्स पर मुलाक़ात की इस मौक़ा पर रियासती वज़ीरे सनअत जोपली कृष्णा राव भी मौजूद थे।

कौंसुलेट जेनरल ईरान हसन नौरयान और ईरान चैंबर ऑफ़ कॉमर्स के चीफ़ ग़ुलाम हसन शाफ़ी के हमराह ईरानी ताजिरीन और ओहदेदारों ने तेलंगाना में सरमायाकारी के मुताल्लिक़ रियासती वज़ीरे सनअत जोपली कृष्णा राव से तफ़सीली बातचीत भी की।

दो घंटे तवील मुलाक़ात के दौरान ईरान से ख़ुश्क मेवाजात ज़ाफ़रान की दरामद और तेलंगाना से चावल तेल की बरामद पर गुफ़्तगु की गई। इस के इलावा ईरान में ज़राअत के लिए इस्तेमाल की जाने वाली माडर्न टेक्नोलॉजी के तेलंगाना में इस्तेमाल पर भी ग़ौर किया गया।

वफ्द ने अदवियात तैयार करने वाले कंपनीयों में भी सरमायाकारी के मुताल्लिक़ बात की। उन्होंने ईरान और तेलंगाना हुकूमत के दरमयान बेहतर सिफ़ारती ताल्लुक़ात की एक मिसाल शहर हैदराबाद में वाक़े ईरानी सिफ़ारत ख़ाना है।

अब तिजारत के लिए भी ईरान ताजिरीन की यहां पर सरमायाकारी के हालात को यक़ीनी बनाने का फ़ैसला लिया जाएगा। उन्होंने कहा कि आने वाले दिनों में तेलंगाना में इन्फ़ार्मेशन ऐंड टेक्नोलॉजी फार्मा और दीगर शोबा में बड़े पैमाने पर बैरूनी सरमायाकारी मुम्किन है।

TOPPOPULARRECENT