Monday , October 23 2017
Home / World / इराक़: अलअंबार का क़ब्ज़ा छुड़ाने के लिए इराक़ी फ़ौज का बड़ा हमला

इराक़: अलअंबार का क़ब्ज़ा छुड़ाने के लिए इराक़ी फ़ौज का बड़ा हमला

वाशिंगटन इराक़ की हुकूमत ने शिद्दत पसंद तंज़ीम दाइश से मुल्क के मग़रिबी सूबे अलअंबार का क़ब्ज़ा छुड़ाने के लिए बड़े फ़ौजी हमले का आग़ाज़ किया है। इराक़ी हुक्काम का कहना है कि हमले में इराक़ी फ़ौज के साथ साथ उस की इत्तिहादी शीया मिलिशियाएं

वाशिंगटन इराक़ की हुकूमत ने शिद्दत पसंद तंज़ीम दाइश से मुल्क के मग़रिबी सूबे अलअंबार का क़ब्ज़ा छुड़ाने के लिए बड़े फ़ौजी हमले का आग़ाज़ किया है। इराक़ी हुक्काम का कहना है कि हमले में इराक़ी फ़ौज के साथ साथ उस की इत्तिहादी शीया मिलिशियाएं और सुन्नी क़बाइली लश्कर भी शरीक हैं।

फ़ौजी हमला सूबा अलअंबार के दारुल हुकूमत और बड़े शहर रमादी के दाइश के जंगजूओं के क़ब्ज़े में जाने के लग भग एक हफ़्ते बाद शुरू किया गया है।
दो हफ़्ते क़ब्ल शहर पर दाइश के हमले के बाद इराक़ी फ़ौज वहां से पस्पा हो गई थी जिस के बाद गुज़िश्ता इतवार को शहर मुकम्मल तौर पर जंगजूओं के क़ब्ज़े में चला गया था।

इराक़ी फ़ौज की पस्पाई पर अमरीका के वज़ीरे दिफ़ा एश्टन कार्टर ने कड़ी तन्क़ीद की थी और कहा था कि इराक़ी फ़ौज लड़ाई का हौसला ही नहीं रखती। अमरीकी वज़ीरे दिफ़ा की तन्क़ीद को इराक़ी हुकूमत ने मुस्तरद कर दिया था।

TOPPOPULARRECENT