Sunday , October 22 2017
Home / World / इराक़ की नई मख़लूत हुकूमत की ताईद के लिए अमरीका तैयार

इराक़ की नई मख़लूत हुकूमत की ताईद के लिए अमरीका तैयार

ख़ानाजंगी ज़दा इराक़ में सियासी तबदीलीयों पर गहरी नज़र रखने वाले अमरीका ने आज कहा कि वो नई और सब को साथ लेकर चलने वाली हुकूमत की ताईद के लिए तैयार है। खासतौर पर इस लिए कि उसे दौलते इस्लामीया इराक़ और शाम (दाइश) के अस्करीयत पसंदों से मुक़ाब

ख़ानाजंगी ज़दा इराक़ में सियासी तबदीलीयों पर गहरी नज़र रखने वाले अमरीका ने आज कहा कि वो नई और सब को साथ लेकर चलने वाली हुकूमत की ताईद के लिए तैयार है। खासतौर पर इस लिए कि उसे दौलते इस्लामीया इराक़ और शाम (दाइश) के अस्करीयत पसंदों से मुक़ाबला दर्पेश होगा।

अमरीका के महकमा ख़ारजा की नायब तर्जुमान मारी हार्फ़ ने आज कहा कि हमें यक़ीन है कि एक नई और सब को साथ लेकर चलने वाली हुकूमत जो आई एस आई एल (दाइश) के जंगजूओं के ख़िलाफ़ मुक़ाबला करेगी।

मौजूदा बोहरान का दरुस्त हल हो सकता है। दीगर इलाक़ाई ममालिक और बैनुल अक़वामी बिरादरी भी उस की ताईद करेंगे। सिडनी से मौसूला इत्तिला के बामूजिब वज़ीरे ख़ारजा अमरीका जॉन कैरी ने आज वज़ीरे आज़म इराक़ नूरी अल मालिकी को इंतिबाह दिया कि वो नव मुंख़बा सदर फ़वाद मासूम की मुख़ालिफ़त करते हुए मुश्किलात का सबब ना बनें।

कई इराक़ी शहरी नूरी अल मालिकी को शुमाली इराक़ की हालिया फ़िर्कावाराना झड़पों के लिए जुज़वी तौर पर ज़िम्मेदार क़रार देते हैं क्योंकि उन्हों ने फ़िर्कावाराना बुनियादों पर मुल्क को तक़सीम कर दिया है जिस की वजह से शीया – सुन्नी फ़िर्कावाराना झड़पों का आग़ाज़ हो गया है।

TOPPOPULARRECENT