Wednesday , October 18 2017
Home / Islami Duniya / इराक़ की सब से बड़ी तेल रीफ़ाइनरी पर जिहादी हमला

इराक़ की सब से बड़ी तेल रीफ़ाइनरी पर जिहादी हमला

दौलते इस्लामीया के अस्करीयत पसंदों ने बाईजी तेल रीफ़ाइनरी पर जो इराक़ की सब से बड़ी रीफ़ाइनरी है ख़ुदकुश हमला किया। जिहादी ग्रुप ने दावा किया है कि वो तेल रीफ़ाइनरी में ज़बरदस्त दाख़िल हो गई लेकिन इराक़ी फ़ौज का कहना है कि ये मुक़ाम जहां

दौलते इस्लामीया के अस्करीयत पसंदों ने बाईजी तेल रीफ़ाइनरी पर जो इराक़ की सब से बड़ी रीफ़ाइनरी है ख़ुदकुश हमला किया। जिहादी ग्रुप ने दावा किया है कि वो तेल रीफ़ाइनरी में ज़बरदस्त दाख़िल हो गई लेकिन इराक़ी फ़ौज का कहना है कि ये मुक़ाम जहां क़ब्ल अज़ीं कई ख़ौफ़नाक जंगें दौलते इस्लामीया के गुज़िश्ता साल पूरे इलाक़ा पर ग़लबा पाने के बाद लड़ी गईं हैं उस के क़ब्ज़ा में है।

आज दाइश ने बाईजी तेल रीफ़ाइनरी पर हमला किया। सूबा सलाह उद्दीन के एक मेजर जेनरल ने कहा कि बाईजी तेल रीफ़ाइनरी पर तेल हमला किया गया है। बाईजी सूबा सलाह उद्दीन में ही है।

उन्हों ने रीफ़ाइनरी पर हमले की तफ़सीलात ब्यान करते हुए कहा कि ये रीफ़ाइनरी बगदाद से 200 किलोमीटर शुमाल में वाक़े है और चंद माह क़ब्ल इस का मुहासिरा तोड़ देने के बाद यहां ख़ौफ़नाक तरीन जंगें लड़ी गई हैं।

बाईजी रीफ़ाइनरी से कभी 3 लाख बैरल तेल पैदा किया जाता था और रोज़ाना उस को साफ़ कर के पैट्रोलीयम मसनूआत तैयार की जाती थी जो मुल्क की ज़रूरीयात की 50 फ़ीसद की तकमील करती थीं।

TOPPOPULARRECENT