Friday , October 20 2017
Home / Islami Duniya / इराक़: दाइश ने अल रमादी के मकीनों को जाने से रोक दिया

इराक़: दाइश ने अल रमादी के मकीनों को जाने से रोक दिया

Displaced civilians from Ramadi and around the area cross the Bzebiz bridge as they leave their hometowns towards Baghdad, outside Ramadi, the capital of Iraq's Anbar province, west of Baghdad, Iraq, Monday, Dec. 7, 2015. Last week Iraq's military command has told civilians in the Islamic State-held Ramadi to leave the city, a sign that an operation may soon be underway to retake the provincial capital. (AP Photo/Osama Sami)

इराक़ की वज़ारते दिफ़ा के तर्जुमान ने कहा है कि दाइश के जंगजू मग़रिबी सूबे अल अंबार के दारुल हुकूमत अल रमादी से शहरीयों को बाहर जाने से रोक रहे हैं। इराक़ी फ़ौज अल रमादी पर दोबारा क़ब्ज़े के लिए एक बड़ी कार्रवाई करने की तैयारीयों में है और उसने शहरीयों से कहा है कि वो अपने घर-बार छोड़कर महफ़ूज़ मुक़ामात की जानिब चले जाएं।

वज़ारते दिफ़ा के तर्जुमान नसीर नूरी ने सोमवार को सहाफ़ीयों से गुफ़्तगु करते हुए कहा है कि बहुत से ख़ानदान दाइश के गैंग से बच निकलने में कामयाब हो गए हैं लेकिन शहर के अंदर से मिलने वाली इंटेलिजेंस इत्तिलाआत के मुताबिक़ दाइश के जंगजू ख़ानदानों को बाहर जाने से रोक रहे हैं। वो उन्हें इन्सानी ढाल के तौर पर इस्तेमाल करना चाहते हैं।

TOPPOPULARRECENT