Tuesday , October 17 2017
Home / Islami Duniya / इराक़ में तबाहकुन बम धमाका, 8 हलाक

इराक़ में तबाहकुन बम धमाका, 8 हलाक

बग़दाद 19 नवंबर (ए एफ़ पी) इराक़ में आज तीन मसाजिद और एक मुलाज़िम पुलिस के घर को निशाना बनाते हुए बम धमाके किए गयॆ, जिस के नतीजा में कम से कम 8 अफ़राद हलाक और दीगर 13 ज़ख़मी होगई। हालिया चंद हफ़्तों के दौरान इराक़ में ये तशद्दुद की इंतिहाई बदतर

बग़दाद 19 नवंबर (ए एफ़ पी) इराक़ में आज तीन मसाजिद और एक मुलाज़िम पुलिस के घर को निशाना बनाते हुए बम धमाके किए गयॆ, जिस के नतीजा में कम से कम 8 अफ़राद हलाक और दीगर 13 ज़ख़मी होगई। हालिया चंद हफ़्तों के दौरान इराक़ में ये तशद्दुद की इंतिहाई बदतरीन कार्रवाई थी।

पुलिस कैप्टन उम्र अबोद ने कहा कि ज़िला सफ़लावया में एक मुलाज़िम पुलिस के घर को निशाना बनाते हुए धमाका किया गया, जिस में कम से कम 4 अफ़राद हलाक हो गई, जिन में मुलाज़िम पुलिस की 55 साला माँ और इस के 3 अरकान ख़ानदान शामिल हैं।

अब्बू ग़रीब में 3 मसाजिद को बम धमाकों का निशाना बनाया गया, जहां 4 अफ़राद हलाक और दीगर 13 ज़ख़मी होगई। वज़ारत उमूर दाख़िला ने इन धमाकों और महलोकीन की तादाद की तौसीक़ की है।

एक ओहदेदार ने अपनी शनाख़्त ज़ाहिर ना करने की शर्त पर कहा कि महलोकीन मैं 2 मुलाज़मीन पुलिस और एक सिपाही जबकि ज़ख़मीयों मैं 3 मुलाज़मीन पुलिस और 2 सिपाही शामिल हैं। इराक़ में 3 नवंबर को बम धमाका के इलावा पुलिस और मुख़ालिफ़ अलक़ायदा छापा मार मलेशिया-ए-पर तख़रीब कारों के हमला के नतीजा में 11 अफ़राद हलाक और दीगर 38 ज़ख़मी होगए थी, जिस के बाद ये ताज़ा तरीन हलाकत ख़ेज़ वाक़िया है।

TOPPOPULARRECENT