Thursday , October 19 2017
Home / World / इराक़ में दौलते इस्लामीया से निमटने हमा मसलकी फ़ौज की ज़रूरत – वाईट हाउस

इराक़ में दौलते इस्लामीया से निमटने हमा मसलकी फ़ौज की ज़रूरत – वाईट हाउस

वाईट हाउस से जारी एक अहम ब्यान में कहा गया है कि इराक़ में दौलते इस्लामीया के जंगजूओं से लड़ने के लिए एक हिमा मसलकी फ़ौज की ज़रूरत है। वाईट हाउस प्रैस सेक्रेट्री जोश अर्नेस्ट ने अपनी रोज़ाना की बुनियाद पर मुनाक़िद की जाने वाली प्रैस कान

वाईट हाउस से जारी एक अहम ब्यान में कहा गया है कि इराक़ में दौलते इस्लामीया के जंगजूओं से लड़ने के लिए एक हिमा मसलकी फ़ौज की ज़रूरत है। वाईट हाउस प्रैस सेक्रेट्री जोश अर्नेस्ट ने अपनी रोज़ाना की बुनियाद पर मुनाक़िद की जाने वाली प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि इराक़ के शीया इलाक़ों में सिर्फ़ शीया अफ़्वाज ही लड़ाई में मसरूफ़ है।

ये एक अजीब सी बात है जबकि होना ये चाहीए कि फ़ौज में हर मसलक के लोगों को नुमाइंदगी मिलनी चाहीए ताकि वो इराक़ के हर इलाक़े में फैल जाएं और दौलते इस्लामीया के जंगजूओं के दांट खट्टे करदें।

इराक़ में एक ऐसी हुकूमत की ज़रूरत है जो दौलते इस्लामीया के ख़िलाफ़ लड़ाई के लिए ऐसी मोअस्सर हिक्मते अमली तैयार करे जिस से उन की (दौलते इस्लामीया) पस्पाई को यक़ीनी बनाया जा सके। अमरीका ने अफ़्ग़ानिस्तान में भी अपनी फ़ौजें रवाना की थीं और वहां के हालात में कम-ओ-बेश 40% बेहतरी वाक़े हुई है।

TOPPOPULARRECENT