Wednesday , October 18 2017
Home / Islami Duniya / इराक़ में बम धमाके में छः अफ़राद हलाक

इराक़ में बम धमाके में छः अफ़राद हलाक

इराक़ में कल मुख़्तलिफ़ ( अलग अलग ) मुक़ामात ( स्थानो) पर होने वाले बम धमाकों में 6 अफ़राद ( लोग) हलाक और 12 दीगर ( अन्य) ज़ख़मी हो गए।पुलिस अफ़िसरों ने बताया कि दार-उल-हकूमत ( राजधानी) बग़दाद से 90 किलो मीटर शुमाल मग़रिब में वाक़्य ( स्थित/ मौजूद) मग़

इराक़ में कल मुख़्तलिफ़ ( अलग अलग ) मुक़ामात ( स्थानो) पर होने वाले बम धमाकों में 6 अफ़राद ( लोग) हलाक और 12 दीगर ( अन्य) ज़ख़मी हो गए।पुलिस अफ़िसरों ने बताया कि दार-उल-हकूमत ( राजधानी) बग़दाद से 90 किलो मीटर शुमाल मग़रिब में वाक़्य ( स्थित/ मौजूद) मग़दादीह के भीड़ भाड़ वाले एक बाज़ार में एक कार बम धमाका में 4 अफ़राद हलाक और 13 दीगर ज़ख़मी हो गए।

पुलिस अफ़्सर ने बताया कि एक दूसरा कार बम धमाका फ़लूजा में हुआ जिस में पुलिस के दो जवान हलाक और 3 दीगर ज़ख़मी हो गए। मज़कूरा ( उक़्त) आफ़िसरों ने बताया कि फ़लूजा में ही सड़क के किनारे नसब बम की ज़द में आने से 4 अफ़राद ज़ख़मी हो गए जबकि किरकुक शहर में एक मक़नातीसी बम से एक शख़्स बुरी तरह ज़ख़मी हो गया।

ख़्याल रहे कि साल 2007।2006 के बाद इराक़ में पर तशद्दुद वाक़ियात में कमी आई है लेकिन बम धमाकों का सिलसिला बदस्तूर जारी है।

TOPPOPULARRECENT