Thursday , August 24 2017
Home / Islami Duniya / इराक़ में सुन्नीयों की मस्जिदों पर हमले

इराक़ में सुन्नीयों की मस्जिदों पर हमले

Iraqi security forces stand guard outside the 17th Ramadan mosque, seen in the background, on the first day of Eid al-Adha in Baghdad, Iraq, Thursday, Sept. 24, 2015. Muslims around the world celebrated Eid al-Adha Thursday to commemorate the willingness of the Prophet Ibrahim - or Abraham as he is known in the Bible - to sacrifice his son in accordance with God's will, though in the end God provides him a sheep to sacrifice instead. (AP Photo/Karim Kadim)

इराक़ी हुक्काम और पुलिस ने मुल्क के मुख़्तलिफ़ हिस्सों में सुन्नीयों की दो मसाजिद पर हमलों की तसदीक़ की है। ये हमले बज़ाहिर सऊदी अरब में ईरान नवाज़ शीया मोबल्लिग़ को सज़ा-ए-मौत देने का रद्दे अमल मालूम होते हैं।

वज़ारते दाख़िला के एक बयान में बग़दाद से तक़रीबन 100 किलोमीटर की मुसाफ़त पर वाक़े हिल्ला में मसाजिद पर हमलों की तसदीक़ की है। वज़ारत ने इन हमलों में एक शख़्स की हलाकत की ख़बर की तसदीक़ नहीं की।

इराक़ी वज़ीरे आज़म हैदर अल अबादी ने सुबाई हुक्काम को हुक्म दिया कि वो मसाजिद पर हमला करने वाले मुजरिमों को जल्द अज़ जल्द क़ानून के कटहरे में लाएंगे। उन्होंने इन हमलों का इल्ज़ाम दहशतगर्द ग्रुप दाइश और इस की हम ख़याल जमातों पर लगाया।

हफ़्ते के रोज़ सऊदी अरब ने ममलकत के ख़िलाफ़ बग़ावत पर उकसाने के इल्ज़ाम में शीया आलिम नमर अल नमर को सुनाई गई सज़ा पर अमल दरआमद करते हुए उन समेत 47 अफ़राद का सर क़लम कर दिया जिसके बाद इराक़ और ईरान से ग़मो और ग़ुस्सा का इज़हार किया गया।

TOPPOPULARRECENT