Tuesday , October 24 2017
Home / India / इलेक्शन कमीशन के ताज़ा तरीन आदाद-ओ-शुमार

इलेक्शन कमीशन के ताज़ा तरीन आदाद-ओ-शुमार

मुंबई में 51.19 फ़ीसद राय दही

मुंबई में 51.19 फ़ीसद राय दही

इलेक्शन कमीशन की जानिब से चहारशंबा को महाराष्ट्र में मुनाक़िद हुए असेम्बली इंतेख़ाबात में ख़ुसूसी तौर पर मुंबई शहर की राय दही का क़तई तनासुब जारी किया गया जो 51.19 फ़ीसद रहा जबकि यही तनासुब 2009 के इंतेख़ाबात में सिर्फ़ 45फ़ीसद था। बहरहाल 1995के बाद मुंबई ने असेम्बली इंतेख़ाबात में राय दही के तनासुब में 50फ़ीसद की हुदूद को पार करलिया।

अगर पूरे महाराष्ट्र में राय दही का तनासुब देखा जाये तो इलेक्शन कमीशन के मुताबिक़3.13 फ़ीसद रहा जबकि009 में यही तनासुब 59.5फ़ीसद था और 2014 के लोक सभा इंतेख़ाबात में इस कातनासुब 60.3 फ़ीसद रहा जो जारिया साल माह मई में मुनाक़िद किए गए थे। इलेक्शन कमीशन की जानिब से क़तई आदाद-ओ-शुमार कल शाम जारी किए गए।

मुंबई के 36हलक़ा राय दही के मिनजुमला 20हलक़ों में कांग्रेस और एन सी पी के मौजूदा लेजिस्लेचर‌ हैं। मुंबई के जिन पाँच हलक़ा राय दही में ज़ाइद अज़ दस फ़ीसद का इज़ाफ़ा नोट किया गया इन में धारावी, वडाला, बाईकला, क़ुल्लाबा और कांदीवली ( ईस्ट ) शामिल हैं जबकि ना गाथाने, वकरोली, मानख़ोरो और शीवजी नगर में 2009के मुक़ाबले राय दही का तनासुबकम रहा।

चानदीवली, अनोशकती नगर में भी राय दही का तनासुब कम रहा। याद रहे कि सिर्फ़ क़ुल्लाबा और वर्ली को छोड़कर माबक़ी जितने भी हलक़ा राय दही का तज़किरा किया गया है। वहां सल्लम ( झोनपड़ पुतली ) में रहने वाले राय दहनदों की कसीर तादाद है।मजमूई तौर पर मुंबई में मर्द राय दहनदों का तनासुब 51.99 फ़ीसद और ख़ातून राय दहनदों का तनासुब 50.25 फ़ीसद रहा।

मुंबई में राय दही का तनासुब शायद इस लिए भी कम रहा कि नौजवान तबक़े ने अगर राय दही में जोश-ओ-ख़ुरोश से हिस्सा लिया तो दूसरी तरफ़ सीनियर शहरीयों ने कोई ख़ास दिलचस्पी नहीं दिखाई। कई लोग तो दुश‌हरा की तातीलात में अपने आबाई मुक़ामात जाने के बाद राय दही के रोज़ तक भी मुंबई वापिस नहीं हुए थे।

TOPPOPULARRECENT