Monday , October 23 2017
Home / India / इशरत एन्काउनटर पर हमारी तशवीश दरुस्त थी कांग्रेस

इशरत एन्काउनटर पर हमारी तशवीश दरुस्त थी कांग्रेस

नई दिल्ली २२ नवंबर ( पी टी आई ) इशरत जहां एन्काउनटर केस भी फ़र्ज़ी साबित होजाने के बाद कांग्रेस ने आज इल्ज़ाम आइद किया कि नरेंद्र मोदी की इक़तिदार वाली रियासत में कई एन्काउनटर्स फ़र्ज़ी हुए हैं। कांग्रेस के तर्जुमान मिस्टर मनीशतीवारी न

नई दिल्ली २२ नवंबर ( पी टी आई ) इशरत जहां एन्काउनटर केस भी फ़र्ज़ी साबित होजाने के बाद कांग्रेस ने आज इल्ज़ाम आइद किया कि नरेंद्र मोदी की इक़तिदार वाली रियासत में कई एन्काउनटर्स फ़र्ज़ी हुए हैं। कांग्रेस के तर्जुमान मिस्टर मनीशतीवारी ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि एक बात बिलकुल वाज़िह है कि नरेंद्र मोदी की इक़तिदार वाली रियासत में 2001 से 2007 के माबैन कई फ़र्ज़ी एन्काउनटर्स हुए हैं।

अदालतों ने कई मुक़द्दमात में इस ख़्याल का इज़हार किया है और तहक़ीक़ात का हुक्म भी दिया है । ऐस आई टी ने गुजरात हाइकोर्ट में रिपोर्ट दाख़िल करते हुए कहा कि इशरत जहां और इस के तीन साथीयों का एन्काउनटर् नहीं हुआ था वो फ़र्ज़ी था बल्कि वो क़तल था । उन्हों ने कहा कि जो रिपोर्ट दाख़िल की गई है इस से कांग्रेस और हक़ूक़-ए-इंसानी ग्रुपस-ओ-कारकुनों की तशवीश दरुस्त साबित हुई है ।

उन्हों ने इस उम्मीद का भी इज़हार किया कि इस रिपोर्ट के बाद इस केस में अब मुतास्सिरीन को इंसाफ़ मिल जाएगा।गुजरात पुलिस ने इद्दिआ किया था कि इशरत जहां और इस के साथी लश्कर-ए-तुयेबा से ताल्लुक़ रखते थे और चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी को क़तल करना चाहते थे । ये इद्दिआ ताहम आज ग़लत साबित हो गया ।

TOPPOPULARRECENT