Tuesday , October 17 2017
Home / Islami Duniya / इसराइल – फ़लस्तीन तनाज़ा दोबारा भड़क सकता है – वर्ल्ड बैंक

इसराइल – फ़लस्तीन तनाज़ा दोबारा भड़क सकता है – वर्ल्ड बैंक

An Israeli border police officer detains a Palestinian woman during a protest against the expansion of the nearby Jewish settlement of Halamish, in the West Bank village of Nabi Saleh near Ramallah, Friday, Sept. 4, 2015. (AP Photo/Majdi Mohammed)

वर्ल्ड बैंक ने ख़बरदार किया है कि अगर इसराइल और फ़लस्तीन के दरमयान मआशी और सियासी मसअला को मज़ीद बरक़रार रहा तो इसराइल – फ़लस्तीन तनाज़ा के नए सिरे से सर उठाने के क़वी इमकानात पाए जाते हैं।

मंगल के रोज़ जारी आलमी बैंक की रिपोर्ट के मुताबिक़ कि मौजूदा सूरते हाल का जूं का तूं बरक़रार रहना सियासी और समाजी बे अमनी की राह हमवार कर सकता है।
रिपोर्ट में मज़ीद कहा गया है कि स्टेस को बरक़रार नहीं रखा जा सकता।

नतीजतन तनाज़ा के नए सिरे से उठाने का ख़दशा और इक़तिसादी बेचैनी के इमकानात बहुत बढ़ गईं हैं। ग़ज़ा में 39 फ़ीसद जबकि मग़रिबी किनारे में 16 अवाम ख़ित्ते ग़ुर्बत से नीचे ज़िंदगी गुज़ार रहे हैं।

गुज़िश्ता तीन बरसों से फ़लस्तीनी ग़रीब से ग़रीब तर होते जा रहे हैं। हालिया बरसों में जंग से तबाह हाल ग़ज़ा की पट्टी के लिए बैरूनी इमदाद में ख़ातिर ख़्वाह कमी आई है। ग़ज़ा के नौजवानों में बेरोज़गारी का तनासुब 60 फ़ीसद से तजावुज़ कर गया है जबकि 25 फ़ीसद फ़लस्तीनी ग़ुर्बत में ज़िंदगी बसर करने पर मजबूर हैं।

TOPPOPULARRECENT