Friday , October 20 2017
Home / World / इसराईली पुलिस का फल तोड़ने पर फ़लस्तीनी तालिबात पर तशद्दुद

इसराईली पुलिस का फल तोड़ने पर फ़लस्तीनी तालिबात पर तशद्दुद

फ़लस्तीन के मक़बूज़ा मग़रिबी किनारे में क़ायम यहूदी कॉलोनियां फ़लस्तीनीयों के लिए मसाइल का बाइस तो बनती हैं लेकिन इन कालोनीयों में आबाद किए गए यहूदी, फ़लस्तीनी स्कूल की तालिबात को भी नाम निहाद इल्ज़ामात के तहत राह चलते रोक कर हिरास

फ़लस्तीन के मक़बूज़ा मग़रिबी किनारे में क़ायम यहूदी कॉलोनियां फ़लस्तीनीयों के लिए मसाइल का बाइस तो बनती हैं लेकिन इन कालोनीयों में आबाद किए गए यहूदी, फ़लस्तीनी स्कूल की तालिबात को भी नाम निहाद इल्ज़ामात के तहत राह चलते रोक कर हिरासाँ करने से बाज़ नहीं आते।

इसी नौईयत का एक ताज़ा शर्मनाक वाक़िया हाल ही में ग़र्ब उर्दन के तारीख़ी शहर अल ख़लील के जुनूब में यता के मुक़ाम पर उस वक़्त पेश आया जब स्कूल के एक इम्तेहानी सेंटर से वापिस आने वाली तालिबात को एक यहूदी आबादकार ने फल तोड़ने के इल्ज़ाम में रोक लिया।

उन्हें पुलिस के हवाले किया गया जिस ने उन्हें कई घंटे हब्स बेजा में रखा और उन पर तशद्दुद किया जाता रहा। चारों तालिबात उमरें ग्यारह से तेराह साल के दरमयान हैं। वो अल ख़लील शहर के एक दौरे उफ़्तादा गांव के स्कूल में क़ायम इम्तेहानी सेंटर से वापिस घर को लौट रही थीं कि माओन यहूदी कॉलोनी के एक आबादकार ने उन्हें रास्ते में रोक लिया।

TOPPOPULARRECENT