Friday , October 20 2017
Home / World / इसराईली फ़िज़ाई हमलों में 12 फ़लस्तीनी जांबाहक़

इसराईली फ़िज़ाई हमलों में 12 फ़लस्तीनी जांबाहक़

फ़लस्तीनी मैडीकल आफ़िसरान ने आज कहा कि ग़ज़ा पट्टी पर इसराईल के सिलसिला वार फ़िज़ाई हमलों के नतीजा में कम से कम 12 फ़लस्तीनी हलाक और दीगर 15 ज़ख्मी हो गए। इनमें अस्करीयत पसंदों की अक्सरीयत है। इसराईली फ़ौजी ज़राए ने कहा कि जुनूबी इसराईली इल

फ़लस्तीनी मैडीकल आफ़िसरान ने आज कहा कि ग़ज़ा पट्टी पर इसराईल के सिलसिला वार फ़िज़ाई हमलों के नतीजा में कम से कम 12 फ़लस्तीनी हलाक और दीगर 15 ज़ख्मी हो गए। इनमें अस्करीयत पसंदों की अक्सरीयत है। इसराईली फ़ौजी ज़राए ने कहा कि जुनूबी इसराईली इलाक़ा स्कूल में फ़लस्तीनी राकेट और मोर्टार हमलों के बाद इसराईल ने फ़लस्तीनी इलाक़ों पर ये इसराईली फ़िज़ाई हमले किए गए थे।

मग़रिबी गाज़ा के पड़ोसी इलाक़ा टिल आवीव (tel aviv) में किए गए एक इसराईली फ़िज़ाई हमले में एक कार भी ज़द में आ गई जिसमें सवार अस्करीयत पसंदों की अवामी मुज़ाहमत कमेटी के सरबराह ज़हीरालक़ीसी एक दूसरा कारकुन महमूद हक़्क़ानी हलाक हो गए।

इस तंज़ीम के इलावा हम्मास के अस्करी शोबा ने इसराईल से कैसी की हलाकत का इंतेक़ाम लेने की धमकी दी है, जिसके फ़ौरी बाद जुनूबी इसराईल पर तक़रीबन 40 राकेटों, शेल्स और मोर्टारस की बारिश कर दी गई। इस्लामी जिहाद के अस्करी शोबा अल-क़ूदस ब्रिगेड ने बादअज़ां गाज़ा शहर के मशरिक़ पर गोला बारी के नतीजा में इस के 9 अरकान हलाक हो गए।

सदर महमूद अब्बास की तंज़ीम फ़तह के अस्करी शोबा अलाक़सी शहीदी ब्रिगेड और अवामी मुज़ाहमती कमेटी ने गुज़श्ता रोज़ इसराईली इलाक़ों पर राकेटों की बौछार की थी। फ़लस्तीनी ख़बररसां इदारा वफ़ा ने अलिफ़ता के ज़ेर-ए-असर फ़लस्तीनी अथॉरीटी का एक ब्यान जारी किया है, जिसमें इसराईली जवाबी कार्रवाई की मुज़म्मत करते हुए कहा गया है कि इससे मनफ़ी फ़िज़ा-ए-पैदा हुई है जिससे इलाक़ा में तशद्दुद और जवाबी तशद्दुद का एक नया सिलसिला शुरू होगा।

इसराईली फ़ौज ने कहा है कि महलूक कैसे भी इन फ़लस्तीनी अस्करीयत पसंद लीडरों में शामिल था जिन्होंने गुज़श्ता साल अगस्त में मिस्र के इलाक़ा सेनाई से जुनूबी इसराईल के ख़िलाफ़ हलाकत ख़ेज़ हमला किया था। इसराईली फ़ौजी ब्यान में कहा गया है कि फ़ीसी कई इंतेहापसंद हमलों में मुलव्वस था।

गाज़ा में हुक्मराँ इस्लामी तंज़ीम हम्मास फ़िलहाल मशलेहत के तहत इसराईली के साथ जंग बंदी की पाबंद कर रही है, लेकिन दीगर इंतेहापसंद तंज़ीमों की तरफ़ से इसराईल पर वक़फ़ा वक़फ़ा से हमलों का सिलसिला जारी है।

TOPPOPULARRECENT