Tuesday , October 17 2017
Home / World / इसराईल अल-क़ूद्स में यहूद आबादकारी महिदूद नहीं करेगा – वज़ीरे ख़ारजा

इसराईल अल-क़ूद्स में यहूद आबादकारी महिदूद नहीं करेगा – वज़ीरे ख़ारजा

इसराईल के इंतेहापसंद वज़ीरे ख़ारजा एवीगडोर लीबरमैन ने कहा है कि येरूशलम में यहूदी आबादकारों के लिए तामीराती सरगर्मीयों को महिदूद नहीं किया जाएगा। उन्हों ने जर्मन वज़ीरे ख़ारजा फ्रैंक वाल्टर स्टीनमईर के साथ न्यूज़ कान्फ़्रैंस में क

इसराईल के इंतेहापसंद वज़ीरे ख़ारजा एवीगडोर लीबरमैन ने कहा है कि येरूशलम में यहूदी आबादकारों के लिए तामीराती सरगर्मीयों को महिदूद नहीं किया जाएगा। उन्हों ने जर्मन वज़ीरे ख़ारजा फ्रैंक वाल्टर स्टीनमईर के साथ न्यूज़ कान्फ़्रैंस में कहा कि एक बात वाज़ेह होनी चाहिए, हम येरूशलम के यहूदी आबादी वाले इलाक़ों में तामीरात को आबादकारी की सरगर्मी क़रार देने से मुताल्लिक़ तारीफ़ को तस्लीम नहीं करेंगे।

उन्हों ने मज़ीद कहा, हम मशरिक़ी येरूशलम के उन इलाक़ों में तामीरात पर किसी तहदीद को क़ुबूल नहीं करेंगे। उन के इस ब्यान से चार रोज़ क़ब्ल ही इसराईल ने मशरिक़ी येरूशलम में वाक़े यहूदी बस्ती रामोत में दो सौ नए मकानों की तामीर के मंसूबे की मंज़ूरी दी थी।

इसराईल के इस एलान पर अमरीका ने सख़्त रद्दे अमल का इज़हार किया था और कहा था कि इस से फ़लस्तीनीयों और ईसराईलीयों के दरमयान कशीदगी में इज़ाफ़ा ही होगा और इस से कशीदा सूरते हाल के ख़ातमे में कोई मदद नहीं मिलेगी।

TOPPOPULARRECENT