Sunday , October 22 2017
Home / World / इसराईल का फ़लस्तीनीयों पुर अमन मुज़ाकरात मुस्तर्द करने का इल्ज़ाम

इसराईल का फ़लस्तीनीयों पुर अमन मुज़ाकरात मुस्तर्द करने का इल्ज़ाम

यरूशलम, 13 दिसंबर (राईटर) इसराईल ने इल्ज़ाम लगाया है कि फ़लस्तीनीयों ने इस हफ़्ता के अवाख़िर में अमन मुज़ाकरात के लिए आने वाले सालसों के साथ बातचीत करने से इनकार करदिया है । दूसरी तरफ़ फ़लस्तीनीयों का कहना है कि ऐसे लोगों से बातचीत

यरूशलम, 13 दिसंबर (राईटर) इसराईल ने इल्ज़ाम लगाया है कि फ़लस्तीनीयों ने इस हफ़्ता के अवाख़िर में अमन मुज़ाकरात के लिए आने वाले सालसों के साथ बातचीत करने से इनकार करदिया है । दूसरी तरफ़ फ़लस्तीनीयों का कहना है कि ऐसे लोगों से बातचीत करने का कोई फ़ायदा नहीं जो एक आज़ाद फ़लस्तीनी ममलकत की मुख़ालिफ़त करचुके हैं। इसराईली वज़ीर-ए-आज़म बिंजा मन नेतन्याहू के तर्जुमान मार्क रजीब ने कहा कि इसराईल ने योरोपी यूनीयन, अमरीका, रूस और अक़वाम-ए-मुत्तहिदा पर मुश्तमिल नुमाइंदों कीआमद से क़बल फ़लस्तीनीयों केसाथ बातचीत के अहया की पेशकश की है। इस वफ़द की आमद चहारशंबा को मुतवक़्क़े है।

तर्जुमान ने कहा कि इसराईल ने वफ़द की आमद सेक़बल ईसराईलीयों और फ़लस्तीनीयों के दरमयान बराह-ए-रास्त मुलाक़ात की पेशकश की है लेकिन इसराईल को मालूम हुआ है कि फ़लस्तीनीयों के सीनीयर ओहदेदार और मुज़ाकरातकार साइब अरकात ने ये पेशकश ठुकरा दी है। तर्जुमान ने कहा कि हमें इस से मायूसी हुई है कि फ़लस्तीन इसराईल केसाथ बराह-ए-रास्त बातचीत करना नहीं चाहता। साइब अरकात से राबिता नहीं होसका इस लिए उन की राय मालूम नहीं होसकी, गुज़श्ता माह अरकात ने कहा था कि बातचीत बहाल करने की सालसों की कोशिश नाकाम होगई है और इस के लिए इसराईल ज़िम्मेदार है।

TOPPOPULARRECENT