Friday , October 20 2017
Home / Islami Duniya / इसराईल दहशतगर्द ममलकत : तुर्की

इसराईल दहशतगर्द ममलकत : तुर्की

अनक़रा, २० नवंबर ( ए पी) वज़ीर-ए-आज़म तुर्की तैयब अरदगान(Tayeb Erdogan)ने इसराईल को दहशतगर्द ममलकत क़रार दिया जो ग़ाज़ा पट्टी पर मुसलसल 6 दिन से बमबारी का सिलसिला जारी रखे हुए है । उन्होंने ये तब्सिरा ऐसे वक़्त किया जबकि अमेरीकी क़ानून साज़ों ने तुर्

अनक़रा, २० नवंबर ( ए पी) वज़ीर-ए-आज़म तुर्की तैयब अरदगान(Tayeb Erdogan)ने इसराईल को दहशतगर्द ममलकत क़रार दिया जो ग़ाज़ा पट्टी पर मुसलसल 6 दिन से बमबारी का सिलसिला जारी रखे हुए है । उन्होंने ये तब्सिरा ऐसे वक़्त किया जबकि अमेरीकी क़ानून साज़ों ने तुर्की और मिस्र से मशरिक़ वुसता में जारी इस लड़ाई को ख़त्म करने में मदद की ख़ाहिश की थी।

तुर्की के वज़ीर-ए-ख़ारजा अहमद दावत गुलो तवक़्क़ो है कि इस अरब लीग वफ़द में शामिल होंगे जो जंग बंदी की कोशिश के तौर पर ग़ाज़ा का सफ़र करना वाला है । तैयब अरदगान(Tayeb Erdogan)ने मज़हबी रहनुमाओं के एक इजलास में इसराईल पर ग़ैर इंसानी हरकतों में मुलव्वस होने का इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि इसीलिए वो इसराईल को एक दहशत ममलकत क़रार देते हैं ।

वाज़िह रहे कि 2010 में ग़ाज़ा जा रहे तुर्की के इमदादी बहरी(समुद्री)जहाज़ पर इसराईली फ़ौज के हमला के बाद दोनों के माबैन(बीच) रवाबित मुनक़ते हो(टूट) गए थे ।

TOPPOPULARRECENT