Wednesday , October 18 2017
Home / Islami Duniya / इसराईल पूरे येरूशलम में तामीरात करता रहेगा – नितिनयाहू

इसराईल पूरे येरूशलम में तामीरात करता रहेगा – नितिनयाहू

इसराईली वज़ीरे अज़म बेन्जामीन नितिनयाहू ने ज़ोर देकर कहा है कि इसराईल पूरे येरूशलम में यहूदी बस्तीयों की तामीर जारी रखेगा। नितिनयाहू ने इस अमर का इज़हार फ़लस्तीन के ज़ेरे क़ब्ज़ा इलाक़े मशरिक़ी येरूशलम में यहूदीयों के लिए एक हज़ार

इसराईली वज़ीरे अज़म बेन्जामीन नितिनयाहू ने ज़ोर देकर कहा है कि इसराईल पूरे येरूशलम में यहूदी बस्तीयों की तामीर जारी रखेगा। नितिनयाहू ने इस अमर का इज़हार फ़लस्तीन के ज़ेरे क़ब्ज़ा इलाक़े मशरिक़ी येरूशलम में यहूदीयों के लिए एक हज़ार घरों के तामीराती मंसूबे का एलान किए जाने के बाद किया है।

दूसरी जानिब फ़लस्तीनी अवाम मशरिक़ी येरूशलम के इस इलाक़े को अपनी मुजव्वज़ा आज़ाद ममलकत का हिस्सा क़रार देते हैं। आलमी बिरादरी भी मक़्बूज़ा इलाक़ों में इस तामीराती मंसूबे की हामी नहीं है।

बेन्जामीन नितिनयाहू ने इसराईली पार्लीयामेंट से ख़िताब के दौरान मुतनाज़ा यहूदी बस्तीयों के मंसूबे का दिफ़ा करते हुए कहा, इस मंसूबे पर इसराईल में कामिल इत्तिफ़ाक़े पाया जाता है, इस लिए येरूशलम के पूरे शहर में तामीरात जारी रहेंगी।

बेन्जामीन नितिनयाहू का ये भी कहना था, फ़लस्तीनी ये जानते हैं कि उन्हें किसी मंसूबे के तहत इक़्तेदार मिल भी गया तो मशरिक़ी येरूशलम का इलाक़ा इसराईल के कंट्रोल में ही रहेगा।

इसराईली वज़ीरे आज़म ने मज़ीद कहा: जिस तरह फ़्रांस वाले पैरिस में तामीरात करते हैं, बर्तानिया वाले लंदन में करते हैं उसी तरह इसराईल येरूशलम में तामीरात कर सकता है, कौन है जो यहूदीयों को येरूशलम छोड़ने के लिए कह सकता है।

फ़लस्तीनी अथारिटी के सदर महमूद अब्बास पहले ही अमरीका और अक़वामे मुत्तहिदा की तवज्जा इसराईल के इन इक़दामात की जानिब मबज़ूल करा चुके हैं, जिन की कशीदगी और इश्तिआल बढ़ने का ख़द्शा है।

TOPPOPULARRECENT