Tuesday , August 22 2017
Home / India / इस्तीफे का कोई इरादा नहीं : राकेश मारिया

इस्तीफे का कोई इरादा नहीं : राकेश मारिया

मुंबई: मुंबई पुलिस कमिशनर के ओहदे से हटाए जाने के एक दिन बाद सीनियर आई पी एस ऑफीसर राकेश मारिया ने आज कहा कि वो इस्तीफ़ा देने के इरादा नहीं रखते। मारिया ने पी टी आई से बातचीत करते हुए कहा कि इस्तीफे के इरादे से मुताल्लिक़ इत्तेलाआत दरुस्त नहीं हैं।

मारिया को कमिशनर पुलिस के ओहदे से अचानक हटाते हुए डी जी पी के ओहदे पर तरक़्क़ी दिए जाने के बाद ये क़ियास-आराइयाँ की जा रही थीं कि वो मुस्तफ़ी होजाएंगे क्यों कि हुकूमत के इस फ़ैसले पर वो नाराज़ हैं। मारिया ने जो सनसनीखेज़ शिना बोरा क़तल केस की तहक़ीक़ात की क़ियादत कर रहे थे इस अमल के दौरान वो मुल्ज़िमीन से पूछगिछ भी कर चुके हैं।

उन्हें अचानक कमिशनर पुलिस के ओहदे से हटाते हुए अहमद जावेद को मुंबई के नए कमिशनर पुलिस की हैसियत से तायनात किया गया है। मारिया तरक़्क़ी के साथ डी जी पी होम गारडज़ मुक़र्रर किए गए हैं। महाराष्ट्र के चीफ़ मिनिस्टर देवेंद्र फडणवीस ने पीर की शब दौरा-ए-जापान पर रवानगी से क़बल इन दोनों फ़ैसलों को मंज़ूरी दी थी। लेकिन अचानक इक़दाम ने महाराष्ट्र के सियासी-ओ-दफ़्तरी हर हलक़ों में हैरत-ओ-सनसनी पैदा कर दी थी जिसके बाद रियासती हुकूमत ने शाम में वज़ाहत की थी कि राकेश मारिया बदस्तूर शिना बोरा क़तल केस की क़ियादत करते रहेंगे।

TOPPOPULARRECENT