Monday , August 21 2017
Home / Crime / इस्मत रेज़ि का शिकार कमसिन मुस्लिम लड़की की हालत तशवीशनाक

इस्मत रेज़ि का शिकार कमसिन मुस्लिम लड़की की हालत तशवीशनाक

निज़ामबाद 02 जनवरी: निज़ामबाद में बालकोंडा मंडल की मुतवत्तिन 9 वीं जमात की तालिबा जो अक्सरीयती फ़िर्क़ा से ताल्लुक़ रखने वाले शख़्स की इस्मत रेज़ि का शिकार होने पर ख़ुदसोज़ी की नाकाम कोशिश की थी की हालत इंतिहाई तशवीशनाक बताई जाती है।

अपोलो डीआरडीओ कंचनबाग़ में ज़ेरे इलाज नाबालिग़ मुस्लिम लड़की ख़ुद सोज़ी की कोशिश के दौरान 75 फ़ीसद झुलस गई थी और इस की हालत तशवीशनाक होने की इत्तिला दी गई है। इस वाक़िये का सख़्त नोट लेते हुए रियासती अक़लियती कमीशन आंध्र प्रदेश-ओ-तेलंगाना ने कार्रवाई करते हुए इस सिलसिले में एक केस दर्ज किया है और तीन ख़ातून वुकला पर मुश्तमिल एक टीम को दवाख़ाना रवाना किया।

वुकला की टीम ने दवाख़ाना पहूंच कर मुतास्सिरा लड़की के वालिदैन से तफ़सीलात हासिल किए और बादअज़ां कमीशन के चैरमैन आबिद रसूल ख़ान को इस वाक़िये से मुताल्लिक़ रिपोर्ट हवाले की। कमीशन ने ज़िला कलेक्टर निज़ामबाद और वहां के सुपरिटेन्डेन्ट आफ़ पुलिस को नोटिस जारी किया है और इस सिलसिले में मुतास्सिरा मुस्लिम लड़की को बेहतर से बेहतर मुफ़्त ईलाज फ़राहम करने की हिदायत जारी की है।

कमीशन ने रियासती हुकूमत तेलंगाना को मुतास्सिरा लड़की को 5 लाख रुपये बतौर ऐक्स गरीशया और पाँच लाख रुपये ईलाज के लिए फ़राहम करने की हिदायत जारी की है।

TOPPOPULARRECENT