Friday , October 20 2017
Home / Delhi News / इस्मत रेज़ि को रोकने के लिए सिर्फ़ क़ानून काफ़ी नहीं

इस्मत रेज़ि को रोकने के लिए सिर्फ़ क़ानून काफ़ी नहीं

नई दिल्ली, 23 अप्रैल: ( पी टी आई ) क़ौमी दार-उल-हकूमत नई दिल्ली में एक पाँच साला लड़की की इस्मतरेज़ि के वाक़ियात पर सख़्त गुस्से का इज़हार करते हुए लोक सभा की स्पीकर मीरा कुमार ने कहा कि इस किस्म के वाक़ियात को रोकने के लिए सिर्फ़ क़ानून ही

नई दिल्ली, 23 अप्रैल: ( पी टी आई ) क़ौमी दार-उल-हकूमत नई दिल्ली में एक पाँच साला लड़की की इस्मतरेज़ि के वाक़ियात पर सख़्त गुस्से का इज़हार करते हुए लोक सभा की स्पीकर मीरा कुमार ने कहा कि इस किस्म के वाक़ियात को रोकने के लिए सिर्फ़ क़ानून ही काफ़ी नहीं है ।

उन्होंने इस ज़िमन में अवाम और समाज के रवैय्या में तब्दीली की ज़रूरत पर ज़ोर दिया । मीरा कुमार ने हवासबाख़ता अफ़राद की जानिब से एक पाँच साला बच्ची की इजतिमाई इस्मतरेज़ि के वाक़िया का हवाला देते हुए कहा कि इस किस्म के वाक़ियात को सिर्फ़ क़ानून ही तनहा रोक नहीं सकता ।

अवाम और समाज के रवैय्या में तबदीली के ज़रीया ही ख़वातीन और बच्चों के ख़िलाफ़ इस किस्म के इंसानियत सोज़ जराइम को रोका जा सकता है । मीरा कुमार ने इस बरबरीयत अंगेज़ वाक़िया की मुज़म्मत की और मुतास्सिरा लड़की की आजलाना सेहतयाबी के लिए नेक तमन्ना का इज़हार किया।

मीरा कुमार ने कहा कि इस्मतरेज़ि के इंसिदाद ( रोक थाम) के लिए अगरचे पार्लीयामेंट ने हाल ही में सख़्त तरीन क़ानून मंज़ूर किया है लेकिन इस लानत में कोई कमी नहीं हुई है और मुल्क भर में इस किस्म के वाक़ियात में इज़ाफ़ा हो रहा है ।

TOPPOPULARRECENT