Friday , October 20 2017
Home / India / इस्मत रेज़ि पर आर आर पाटेल‌ का मुतनाज़ा तबसेरा

इस्मत रेज़ि पर आर आर पाटेल‌ का मुतनाज़ा तबसेरा

एट एन एस उम्मीदवार को इंतेख़ाबात के बाद ऐसी हरकत करनी चाहिए थी

एट एन एस उम्मीदवार को इंतेख़ाबात के बाद ऐसी हरकत करनी चाहिए थी

सीनियर एन सी पी लीडर और महाराष्ट्र के साबिक़ वज़ीर-ए-दाख़िला आर आर पाटेल आज इस्मत रेज़ि के बारे में तबसेरा करते हुए तनाज़ा में घर गए। उन्होंने कहा कि असेम्बली इंतेख़ाबात में एम एन एस उम्मीदवार को इस्मत रेज़ि की वजह से जो सज़ा हुई है अगर वो इस जुर्म के इर्तिकाब में इंतेख़ाबात तक इंतिज़ार करलेते तो अच्छा होता।

उन्होंने बताया कि एम एन एस ने एक उम्मीदवार को नामज़द किया है। आज उन से एम एन एस कारकुनों ने मुलाक़ात की और कहा कि वो इंतेख़ाबात में इन (पाटेल) की ताईद करेंगे।

जब उन्होंने उस की वजह पूछी तो कारकुनों ने बताया कि उन के उम्मीदवार जेल में हैं। मैंने पूछा कि आख़िर उन्होंने ऐसी क्या अच्छी हरकत की? कारकुनों ने बताया कि एम एन एस उम्मीदवार के ख़िलाफ़ इस्मत रेज़ि का मुक़द्दमा दर्ज किया गया है।

इस के जवाब में पाटेल ने कहा कि अगर वो इंतेख़ाबात में मुक़ाबला करते हुए रुकन असेम्बली बनना चाहते थे तो उन्हें इंतेख़ाबात के बाद इस्मत रेज़ि करनी चाहिए थी। आर आर पाटेल ने जो तनाज़आत के मामले में काफ़ी शौहरत रखते हैं, कल सांगली में अपने हामीयों से ख़िताब करते हुए ये बात कही।

पाटेल के रिमार्क पर बी जे पी लीडर शावना ने शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार किया और एन सी पी लीडर को एक मसखरा क़रार दिया। उन्हों ने कहा कि 26/11 के बाद वो मुसलसल ग़ैर हस्सास तबसरे करते आरहे हैं। इस से पहले उन्होंने कहा था कि बड़े शहरों में छोटे छोटे वाक़ियात होते रहते हैं।

ईसी तरह शक्ति मिल्ज़ इस्मत रेज़ि वाक़िये पर भी आर आर पाटेल ने कहा था कि क्या वो तमाम सहाफ़ीयों को तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करें? अब इंतेख़ाबात मूड को देखते हुए वो एम एन ऐस उम्मीदवार के बारे में इस तरह के तबसरे कररहे हैं। उन्होंने कहा कि अवाम को चाहिए कि उन्हें इंतेख़ाबात में सबक़ सिखाएं।

TOPPOPULARRECENT