Tuesday , September 26 2017
Home / Hyderabad News / इहानत रसूल सल्लललाहु अलैहि वसल्लम के ख़िलाफ़ मुल्क भर में एहतेजाज करने वाली जमात अपने शहर में ख़ामोश

इहानत रसूल सल्लललाहु अलैहि वसल्लम के ख़िलाफ़ मुल्क भर में एहतेजाज करने वाली जमात अपने शहर में ख़ामोश

हैदराबाद 16 दिसंबर: शाने रिसालत सल्लललाहु अलैहि वसल्लम में गुस्ताख़ी के मसले पर रद्द-ए-अमल का इज़हार फ़ित्री है और मुसलमानों को जान, माल, इक़तिदार, मर्तबा, वालिदैन, औलाद सब कुछ क़ुर्बान करते हुए नामूस रिसालत सल्लललाहु अलैहि वसल्लम की हिफ़ाज़त के लिए आगे आना चाहीए और जिनके दिल हुब-ए-रसूल सल्लललाहु अलैहि वसल्लम से सरशार हैं वो इस गुस्ताख़ी की ना सिर्फ खुल कर मज़म्मत कर रहे हैं बल्कि सख़्त एहतेजाज भी किया जा रहा है।

नबी अकरम सल्लललाहु अलैहि वसल्लम की शान में की गई गुस्ताख़ी के ख़िलाफ़ मुल्क के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर मजलिस इत्तेहाद उलमुस्लिमीन की तरफ से एहतेजाज मुनाक़िद किया जा रहा है।

दिल्ली में मजलिस इत्तेहाद उलमुस्लिमीन के मुक़ामी ज़िम्मेदारान ने बड़े पैमाने पर एहतेजाज मुनाक़िद किया। उत्तरप्रदेश, भोपाल, कोलकता, बैंगलौर में मजलिसी कारकुन-ओ-क़ाइदीन की तरफ से एहतेजाज में शिरकत की इत्तेलाआत मौसूल हो रही हैं और सोशल मीडीया पर तसावीर भी पोस्ट की जा रही है जिसमें मजलिसी कारकुन पार्टी बयानरस, सदर के तसावीर और पार्टी के झंडे थामे हुए हैं।

मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर जारी इस एहतेजाज के ज़रीये मजलिस की तरफ से गुस्ताख कमलेश तीवारी को फांसी देने का मुतालिबा किया जा रहा है। मुल्क के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात में जारी एहतेजाज में हिस्सा ले रहे क़ाइदीन अपने जज़बात का इज़हार करते हुए गुस्ताख रसूल सल्लललाहु अलैहि वसल्लम को कैफ़र-ए-किर्दार तक पहुंचाने का मुतालिबा कर रहे हैं।

शहरे हैदराबाद में पार्टी के सदर दफ़्तर मौजूद होने के बावजूद हैदराबाद में अब तक कोई पार्टी की तरफ से गुस्ताख रसूल सल्लललाहु अलैहि वसल्लम के ख़िलाफ़ मन्सूबा बंद एहतेजाज या पुरअमन रैली का एलान नहीं किया गया बल्कि बलदी चुनाव के सिलसिले में रोज़ाना कहीं ना कहीं इफ़्तेताही तक़ारीब का इनइक़ाद अमल में लाया जा रहा है जबके पार्टी से ताल्लुक़ रखने का दावा करने वाले बेशतर क़ाइदीन जो कि तेलंगाना-ओ-रियासत आंध्र प्रदेश के अलावा दुसरे रियासतों में हैं, वो इस इंतेहाई संगीन मसले पर अपने जज़बात का इज़हार करने लगे हैं।

TOPPOPULARRECENT