Wednesday , October 18 2017
Home / AP/Telangana / ईदगाह मीर आलम में ईद-उल-अज़हा के इंतेज़ामात

ईदगाह मीर आलम में ईद-उल-अज़हा के इंतेज़ामात

हैदराबाद 10 सितम्बर: ईद-उल-अज़हा के मौके पर ईदगाहों में मुनासिब इंतेज़ामात को यक़ीनी बनाने के लिए सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद सय्यद उम्र जलील और चीफ़ एग्जीक्यूटिव ऑफीसर वक़्फ़ बोर्ड मुहम्मद असदुल्लाह ने मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात के ओहदेदारों के साथ ईद-गाह मीर आलम का दौरा किया।

उन्होंने ओहदेदारों को हिदायत दी के हर साल की तरह ईद के सिलसिले में बेहतर इंतेज़ामात किए जाएं। ओहदेदारों ने ईद-गाह में जारी इंतेज़ामात का शख़्सी तौर पर मुआइना करते हुए बाज़ टिप्स पेश कीं।

ईदगाह मीर आलम और ईद-गाह क़दीम मादन्नापेट के इंतेज़ामात को महिकमा अक़लियती बहबूद की तरफ से क़तईयत दी जा चुकी है और दुसरे मुताल्लिक़ा सरकारी मह्कमाजात जैसे पुलिस, ग्रेटर हैदराबाद म्युन्सिपल कारपोरेशन, हैदराबाद मेट्रो वाटर स्पलाई ऐंड सीवरेज बोर्ड, ट्रांस्को, आरटीसी, इमारात-ओ-शवारा और मेडिकल ऐंड हेल्थ को मुख़्तलिफ़ उमोर की ज़िम्मेदारी दी गई है।

ईदगाह मीर आलम में नमाज़-ए-ईद 9:30 बजे सुबह होगी और मौलाना हाफ़िज़-ओ-क़ारी मुहम्मद रिज़वान क़ुरैशी ख़तीब-ओ-इमाम मक्का मस्जिद इमामत-ओ-ख़ुतबा के फ़राइज़ अंजाम देंगे। नमाज़ से पहले मौलाना सैफ-उल्लाह शेख़ अलादब जामिआ निज़ामीया और मौलाना हुसामुद्दीन सानी जाफ़र पाशाह का फ़ज़ाइल ईद-उल-अज़हा पर ख़िताब होगा।

महिकमा पुलिस को तमाम ज़रूरी सेक्यूरिटी इंतेज़ामात की हिदायत दी गई है। दोनों ईदगाहों में मेटल डिटेक्टर निसब किए जाऐंगे और ईद-गाह के अतराफ़ इलाक़ों में पार्क की हुई ट्रिक्स, लारियों और दुसरे गाड़ीयों को ट्रैफ़िक पुलिस की तरफ से हटा दिया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT