Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / ईद उलअज़हा के मौके पर बड़े जानवरों की मुंतक़ली को यक़ीनी (संभव‌)बनाने पुलिस से मुतालिबा

ईद उलअज़हा के मौके पर बड़े जानवरों की मुंतक़ली को यक़ीनी (संभव‌)बनाने पुलिस से मुतालिबा

हैदराबाद २२अक्टूबर (सियासत न्यूज़) जमईयत अल-क़ुरैश हैदराबाद ने बक़रईद के सिलसिला में क़ुर्बानी के लिए लाए जाने वाले बड़े जानवरों (बैल और भैंस वग़ैरा ) को बजरंग दल हिन्दू वाहिनी बी जे पी-ओ-दीगर हिन्दू तंज़ीमों की जानिब से रोक कर ज़ब

हैदराबाद २२अक्टूबर (सियासत न्यूज़) जमईयत अल-क़ुरैश हैदराबाद ने बक़रईद के सिलसिला में क़ुर्बानी के लिए लाए जाने वाले बड़े जानवरों (बैल और भैंस वग़ैरा ) को बजरंग दल हिन्दू वाहिनी बी जे पी-ओ-दीगर हिन्दू तंज़ीमों की जानिब से रोक कर ज़बरदस्ती खींच लेने के वाक़ियात(घटना) पर सख़्त एहतिजाज किया । बल्कि उन हिन्दू तंज़ीमों के क़ाइदीन को पुलिस की पुश्तपनाही हासिल रहने का इल्ज़ाम आइद किया है । और बड़े जानवरों को रोकने के पेश आने वाले वाक़ियात काफ़ी उल-फ़ौर तदारुक (प्रतिरोध‌)करने के लिए मूसिर-ओ-मुसबत इक़दामात करने का रियास्ती चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी और डायरैक्टर जनरल आफ़ पुलिस मिस्टर वे दिनेश रेड्डी से परज़ोर मुतालिबा किया ।

बसूरत-ए-दीगर पेश आने वाले इन वाक़ियात से हालात के बिगड़ने पर पुलिस पर रास्त ज़िम्मेदारी आइद होने सख़्त इंतिबाह दिया । आज यहां अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए जनाब मुहम्मद सलीम सदर जमईयत अल-क़ुरैश हैदराबाद-ओ-साबिक़ सदर नशीन रियास्ती वक़्फ़ बोर्ड ने ये बात कही और बताया कि ऐन बक़रईद के मौक़ा पर बजरंग दल हिन्दू वाहिनी बी जे पी-ओ-दीगर तंज़ीमें पुलिस के भरपूर तआवुन से क़ुर्बानी के लिए लाए जाने वाले बड़े जानवरों को रोक कर शहर हैदराबाद के पुरअमन हालात को बिगाड़ने और मुस्लमानों को बड़े जानवरों की क़ुर्बानी से रोकने की मज़मूम-ओ-मंसूबा बंद कोशिश की जा रही है बल्कि मुख़्तलिफ़(विभिन्न‌) मुक़ामात पर बड़े जानवरों वाले अफ़राद को शदीद ज़द्द-ओ-कूब करने और तमाम जानवरों को ज़बरदस्ती पुलिस के तआवुन से खींच लेने के वाक़ियात पेश आ रहे हैं जिस के बाइस दूरदराज़ मुक़ामात से ख़रीद कर जानवर ले आने वाले ग़रीब अफ़राद वग़ैरा को काफ़ी मुश्किलात ही नहीं बल्कि लाखों रूपियों के नुक़्सानात पेश आ रहे हैं । ‘

उन्हों ने कहा कि क़ुर्बानी के लिए लाए जाने वाले बड़े जानवरों को हर जगह रोक कर बजरंग दल बी जे पी और हिन्दू वाहिनी के वर्कर्स ज़बरदस्ती खींच लेकर इन जानवरों को गाव शाला रवाना कर रहे हैं । और बाद अज़ां इन जानवरों को गाव शाला के उक़बा दरवाज़े से लीजा कर दुबारा फ़रोख़त कर दिया जा रहा है । जनाब मुहम्मद सलीम ने इन तमाम वाक़ियात की सख़्त मुज़म्मत की और कहा कि साबिक़ मैं इसतरह के वाक़ियात (घटना)कभी रौनुमा नहीं हुए लेकिन मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की ज़ेर क़ियादत रियास्ती हुकूमत में क़ुर्बानी करने से रियासत के मुस्लमानों को रोकने की मज़मूम कोशिश की जा रही है ।

उन्हों ने कहा कि शहर हैदराबाद के मज़ाफ़ाती मुक़ामात पर ही नहीं बल्कि शहर के दूरदराज़ दीगर इलाक़ों में भी बाअज़ हिन्दू तंज़ीमों की जानिब से बड़े जानवरों को क़ुर्बानी केलिए लाने में रुकावटें पैदा की जा रही हैं और हर जगह मारपीट करने के बाइस मुस्लिम नौजवानों के मुश्तइल (उत्तॆजित‌)होजाने का ख़दशा लाहक़ हो चुका है । और पुरअमन हालात के बिगड़ने का भी संगीन ख़तरा महसूस किया जा रहा है ।उन्हों ने कहा कि इस तरह के हालात हमेशा कांग्रेस दौर-ए-हकूमत में ही पेश आते हैं ।

जबकि गुज़शता अर्सा क़बल जब रियासत में तेलगु देशम पार्टी बरसर-ए-इक़तिदार थी इसतरह के वाक़ियात का क़बल अज़ वक़्त तदारुक करने के इक़दामात किए जाते थे जिस के नतीजा में किसी भी नौईयत के फ़िर्कावाराना वाक़ियात पेश नहीं आते थे । उन्हों ने इस मसला पर रियास्ती हुकूमत बिशमोल डी जी पी और पुलिस कमिशनर हैदराबाद सिटी से क़ुर्बानी के लिए लाए जाने वाले बड़े जानवरों को रोकने के पेश आने वाले वाक़ियात का तदारुक (प्रतिरोध‌)करने केलिए फ़िलफ़ौर इक़दामात करने का परज़ोर मुतालिबा किया और कहा कि अगर ये सिलसिला जारी रहने की सूरत में शहर के तमाम अहम मुक़ामात पर बड़े पैमाने पर एहतिजाज मुनज़्ज़म किया जाएगा । जनाब मुहम्मद सलीम ने मज़ीद कहा कि सिटी पुलिस कमिशनर की जानिब से हालिया दिनों में क़ुर्बानी के जानवरों के ताल्लुक़ से जारी करदा एक प्रैस नोट की वजह से ये हालात पैदा हुए हैं ।

TOPPOPULARRECENT