Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / ईद मिलाप तक़ारीब, हिन्दू मुस्लिम इत्तिहाद मैं मुआविन

ईद मिलाप तक़ारीब, हिन्दू मुस्लिम इत्तिहाद मैं मुआविन

हैदराबाद २३अगस्त (सियासत न्यूज़) सदर ए पी यूथ कांग्रेस कमेटी वमशी चन्द्र रेड्डी ने कहा कि ईद मिलाप तक़रीब हिन्दू मुस्लिम इत्तिहाद के इस्तिहकाम मैं मुआविन साबित होती ही। यूथ कांग्रेस कमेटी सैकूलर अज़म और आपसी भाई चारा के फ़रोग़ म

हैदराबाद २३अगस्त (सियासत न्यूज़) सदर ए पी यूथ कांग्रेस कमेटी वमशी चन्द्र रेड्डी ने कहा कि ईद मिलाप तक़रीब हिन्दू मुस्लिम इत्तिहाद के इस्तिहकाम मैं मुआविन साबित होती ही। यूथ कांग्रेस कमेटी सैकूलर अज़म और आपसी भाई चारा के फ़रोग़ में हमेशा अहम रोल अदा करेगी। अंबर पेट असैंबली हलक़ा यूथ कांग्रेस कमेटी की जानिब से सिल्वा गार्डन गोल नाका मैं मुनाक़िदा ईद मिलाप तक़रीब से ख़िताब करते हुए उन्हों ने इन ख़्यालात का इज़हार किया।

इस तक़रीब की सदारत सदर यूथ कांग्रेस असैंबली हलक़ा अंबर पेट पैर मुनीर अहमद जाबिर ने की। इस मौक़ा पर ए पी यूथ कांग्रेस के नायब सदर अनील कुमार यादव, कांग्रेस कारपोरीटरस ग्यानेश्वर गौड़, ऐस मुहम्मद वाजिद हुसैन के इलावा यूथ कांग्रेस क़ाइदीन मसरज़ पैर इरशाद अहमद नासिर, एन सुर्यकांत, अनील, सुधाकर, अफ़रोज़ पटेल, मुहम्मद ग़ौस, मुहम्मद हफ़ीज़, अबद अल-कबीर और दीगर ने शिरकत की।

मिस्टर वमशी चन्द्र रेड्डी ने कहा कि शहर हैदराबाद गंगा जमुनी तहज़ीब का अलमबरदार ही। ईदें हिन्दू मुस्लिम इत्तिहाद के फ़रोग़ में अहम रोल अदा करती हैं। यूथ कांग्रेस की इस ईद मिलाप तक़रीब में शिरकत करते हुए उन्हें काफ़ी मुसर्रत महसूस हो रही ही। उन्हों ने फ़िर्कापरस्ती का ख़ातमा करने और सैकूलर अज़म के इस्तिहकाम के लिए नौजवान नसल को राहुल गांधी की भरपूर ताईद का मश्वरा दिया। यूथ कांग्रेस, रियासत में कांग्रेस पार्टी को मुस्तहकम करने और हुकूमत की फ़लाही असकीमात से इस्तिफ़ादा के मुआमले में अवाम में शऊर बेदार करेगी।

ए पी यूथ कांग्रेस के नायब सदर मिस्टर अनील कुमार यादव ने कहा कि हिंदूस्तान की जंग-ए-आज़ादी में मुस्लमानों ने भी दीगर अब्ना-ए-वतन के साथ जानी-ओ-माली क़ुर्बानी पेश की है और मुल्क को सैकूलर बनाने में मुकम्मल तआवुन किया। मिस्टर पैर इरशाद अहमद नासिर ने ईद मिलाप तक़रीब में शिरकत करने वालों से इज़हार-ए-तशक्कुर किया।

TOPPOPULARRECENT