Saturday , September 23 2017
Home / Islami Duniya / ईरानी पार्लीमानी इंतिख़ाबात में रायदेही जारी

ईरानी पार्लीमानी इंतिख़ाबात में रायदेही जारी

ईरान में नई पार्लियामेंट के इंतिख़ाब के लिए रायदेही का अमल जारी है। मुल्क के सुप्रीम लीडर आयतुल्लाह अली खामिनाई ने अवाम पर ज़ोर दिया है कि वो बड़ी तादाद में बाहर निकलें और दो अहम रियासती इदारों के इलेक्शन का हिस्सा बनें।

ईरान में आज जुमा 26 फरवरी के रोज़ पार्लियामेंट और माहिरीन की कौंसिल के लिए इंतिख़ाबी अमल के दौरान वोट डाले जा रहे हैं। पार्लियामेंट के लिए 290 अराकीन का इंतिख़ाब किया जाएगा और माहिरीन की कौंसिल के 88 अराकीन मुंतख़ब किए जाऐंगे।

ईरानी अवाम अपने वोटों से मुल्क के दो मुक्तदिर दस्तूरी इदारों का इंतिख़ाब करेंगे। माहिरीन की कौंसिल को ईरान में मजलिस ख़बरगान रहबरी का नाम दिया जाता है। ये एक इंतिहाई अहम दस्तूरी इदारा है जो मुल्क के सुप्रीम लीडर को भी बरतरफ़ कर सकता है। सदर हसन रुहानी के हामी एतेदाल पसंद उम्मीदवारों को सख़्त अक़ीदे की हामिल क़दामत पसंद अशराफ़िया का सामना है।

मुद्दत पूरी करने वाली ईरानी पार्लियामेंट और माहिरीन की कौंसिल पर इस वक़्त क़दामत पसंदों का कंट्रोल है। आयतुल्लाह अल खामिनाई ने इलेक्शन के मौक़ा पर हर ख़ास और आम के नाम अपने पैग़ाम में कहा है कि जल्द से जल्द वोट देने की कोशिश करें और अपने उम्मीदवार को समझदारी के साथ मुंतख़ब करें। ईरानी सुप्रीम लीडर के मुताबिक़ एक बड़ा वोटर टर्न आउट ईरान के दुश्मनों को मायूस कर देगा।

TOPPOPULARRECENT