Monday , September 25 2017
Home / Islami Duniya / ईरानी फ़ौजी अफ़्सर समेत 6 पाकिस्तानी शाम में हलाक

ईरानी फ़ौजी अफ़्सर समेत 6 पाकिस्तानी शाम में हलाक

ईरान पासदाराने इन्क़िलाब के एक आला अफ़्सर समेत ज़ीन बीवन मिलिशिया में शामिल छः पाकिस्तानी जंगजू गुज़िश्ता हफ़्ते शामी अपोज़ीशन के साथ शुमाली हलब में होने वाली लड़ाई में हलाक हुए हैं।

ईरान की मुहर न्यूज़ एजेंसी के मुताबिक़ पासदाराने इन्क़िलाब के मेह्दी सामनी राद नामी अफ़्सर फरवरी के महीने में हलब के मुज़ाफ़ात में हुई वाली लड़ाई में हलाक हुए। ख़बररसां इदारे ने दावे किया है कि मक़्तूल ओहदेदार की लाश अभी तक ईरान वापिस नहीं पहुंचाई जा सकी।

उधर ईरानी ख़बररसां इदारों ने पाकिस्तानी अहले तशीअ पर मुश्तमिल ज़ीब नीवन मिलिशिया के छः कारकुनों के जनाज़े की तसावीर पर मबनी रिपोर्ट्स शाय की हैं। ज़ीन बीवन मिलिशिया को पासदाराने इन्क़िलाब ईरान नवाज़ पाकिस्तानी अहले तशीअ की सफ़ों में से भर्ती करते हैं जो शाम में जा कर बशारुल असद की फ़ौज के शाना बशाना अपोज़ीशन के ख़िलाफ़ लड़ाई में हिस्सा लेते हैं।

इत्तिलाआत के मुताबिक़ इस तरह शाम जाने वाले पाकिस्तानी अहले तशीअ की तादाद छः सौ तक पहुंच चुकी है। शाम में हलाक होने वाले पाकिस्तानीयों को बुध के रोज़ ईरान के शहर क़ुम में बनाए गए ख़ुसूसी क़ब्रिस्तान में सूपुर्द-ए-ख़ाक कर गया।

TOPPOPULARRECENT