Thursday , October 19 2017
Home / World / ईरान अपने दिफ़ा (बचाव) का हक़ रखता है – जव्वाद ज़रीफ़

ईरान अपने दिफ़ा (बचाव) का हक़ रखता है – जव्वाद ज़रीफ़

ईरानी वज़ीरे ख़ारजा जव्वाद ज़रीफ़ का कहना है कि कोई उन के मुल्क पर हमला करेगा तो उसे जवाबी कार्रवाई का सामना करना पड़ेगा। ईरानी वज़ीरे ख़ारजा ने कहा है कि ईरान अपने दिफ़ा का हक़ रखता है।

ईरान के वज़ीरे ख़ारजा मुहम्मद जव्वाद ज़रीफ़ न्यूज़ीलैंड के दौरे पर हैं। उन्होंने न्यूज़ीलैंड इंस्टीटियूट बराए बैनुल अक़वामी उमूर में ख़िताब के बाद शुरका के सवालात का जवाब देते हुए वाज़ेह किया कि ईरान अपने दिफ़ा का हक़ रखता है और अगर कोई इतना पागल हुआ को वो ईरान पर हमला करे तो इस को रिवायती हथियारों के साथ मोस्सर जवाब दिया जाएगा।

ज़रीफ़ का मज़ीद कहना था कि उन्हें यक़ीन है कि ईरान को रिवायती हथियार इस्तेमाल करने की ज़रूरत पेश नहीं आएगी क्योंकि उन के मुल्क का यक़ीन है कि जंग में सरासर नुक़्सान होता है।

ज़रीफ़ ने इन ख़्यालात का इज़हार गुज़िश्ता हफ़्ते ईरानी पासदाराने इन्क़िलाब के दस्तों की जानिब से बैलेस्टिक मीज़ाईलों के तजुर्बात के तनाज़ुर में किया। इन तजुर्बात के बाद तेहरान हुकूमत ने वाज़ेह किया कि वो अपने बैलेस्टिक मिज़ाईल प्रोग्राम को मज़ीद तौसीअ देने का इरादा रखती है।

दूसरी जानिब अमरीका ने इन तजुर्बात पर तशवीश का इज़हार किया है और इसी तरह यूरोपीय मुल्क फ़्रांस के वज़ीरे ख़ारजा ने भी तहफ़्फुज़ात और ख़दशात ब्यान करते हुए कहा कि यूरोपीय यूनीयन की जानिब से ईरान को पाबंदीयों का सामना हो सकता है।

TOPPOPULARRECENT