Sunday , August 20 2017
Home / World / ईरान को बक़ायाजात की पहली क़िस्त की अनक़रीब अदायगी : हिन्दुस्तान

ईरान को बक़ायाजात की पहली क़िस्त की अनक़रीब अदायगी : हिन्दुस्तान

नई दिल्ली: हिन्दुस्तान आइन्दा चंद यौम के दौरान ईरान को 700 मिलियन डॉलर्स की रक़म अदा करेगा ताकि तहरान के ख़िलाफ़ तहदीदात ख़त्म होने के बाद बक़ायाजात के कम अज़ कम दसवीं हिस्से की पा बजाई हो सके। विज़ारते फाइनेंनस के एक सीनियर ओहदेदार ने बताया कि रिज़र्व बैंक आफ़ इंडिया 6.5 बिलीयन डॉलर्स की अदायगी का इंतेज़ाम करेगा।

उन्होंने कहा कि ये रक़म ईरान को इस तरह अदा की जाएगी जिससे ज़र-ए-मुबादला शरह पर दबाव‌ ना पड़े। पहले क़िस्त जारिया माह के दौरान अदा की जाएगी। एक और ओहदेदार ने कहा कि 700 मिलियन डालर की पहली क़िस्त आइन्दा चंद दिन में ईरान को अदा की जाएगी।

अमरीकी टरीझ़री ऑफ़िस बराए फ़ौरन एसेट्स कंट्रोल ने गुज़िशता माह हिन्दुस्तानी रिफ़ाईनरीज़ को 1.4 बिलीयन डॉलर्स की रक़मअदा करने की मंज़ूरी दी थी। ईरान को हिन्दोस्तान के मजमूई बक़ायाजात 6.5 बिलीयन डॉलर्स हैं। ओहदेदार ने बताया कि 700 मिलियन डालर की दूसरी क़िस्त की अदायगी के तरीका-ए-कार को भी क़तईयत नहीं दी गई।

माबक़ी 4 बिलीयन डॉलर्स की रक़म भी तरीका-ए-कार के ताय्युन के फ़ौरी बाद अदा कर दी जाएगी। ईरान और आलमी ताक़तों के माबैन जुलाई में न्यूक्लीयर मामलत तए पाई जिसके बाद रुकमी अदायगी की राह हमवार हुई है।

TOPPOPULARRECENT