Wednesday , October 18 2017
Home / World / ईरान पर दहश्तगर्दी की हिमायत का इल्ज़ाम

ईरान पर दहश्तगर्दी की हिमायत का इल्ज़ाम

इसराईल के वज़ीर-ए-आज़म बिंजा मन नितिन याहू (Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu) ने ईरान पर आलमी अमन को दिरहम ब्रहम करने का इल्ज़ाम आइद करते हुए बैन-उल-अक़वामी बिरादरी पर ज़ोर दिया है कि इस्लामी जमहूरीया की जानिब से दहश्तगर्द कार्यवाईयों की हिमायत के ख़िल

इसराईल के वज़ीर-ए-आज़म बिंजा मन नितिन याहू (Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu) ने ईरान पर आलमी अमन को दिरहम ब्रहम करने का इल्ज़ाम आइद करते हुए बैन-उल-अक़वामी बिरादरी पर ज़ोर दिया है कि इस्लामी जमहूरीया की जानिब से दहश्तगर्द कार्यवाईयों की हिमायत के ख़िलाफ़ एक सुर्ख़ लकीर खींचे। नीतिन याहू ने इसराईली पार्लीमैंट से ख़िताब के दौरान कहा कि ईरान, दुनिया भर में दहश्तगर्दी का सब से बड़ा बरामद कनुंदा मुल्क है।

ईरान की दहश्तगर्द कार्यवाहीयां अब सब केलिए बेनकाब हो चुकी हैं। उन्हों ने ये तबसिरा ऐसे वक़्त किया है जब गुज़श्ता रोज़ थाईलैंड में एक नाकाम दहश्तगर्द हमला किया गया था जिस के बारे में इसराईल समझता है कि बैंकाक में इस के सफ़ीर को निशाना बनाने के मक़सद से ये हमला किया गया था। नीतिन याहू ने इल्ज़ाम आइद किया कि ईरान आलमी अमन-ओ-इस्तिहकाम को दिरहम ब्रहम कररहा है और बेक़सूर सिफ़ारत कारों को ज़रर(नुकसान) पहुंचा रहा है।

आलमी बिरादरी को चाहीए कि वो ईरान की दहश्तगर्द कार्यवाईयों की मुज़म्मत करे और इस की एक हद मुक़र्रर की जाय। इसराईली वज़ीर-ए-आज़म ने ख़बरदार किया कि अगर इस जारहीयत को बरवक़्त नहीं रोका गया तो ये मज़ीद तेज़ी के साथ फैल जाएगी। थाईलैंड बम हमले से एक दिन क़बल हिंदूस्तान और जॉर्जिया में इसराईली सिफ़ारती अमले को निशाना बनाते हुए किए गए बम हमलों के लिए ईरान और इस की हामी लेबनानी शीया इंतिहापसंद तंज़ीम हिज़्बुल्लाह को ज़िम्मेदार क़रार दिया है।

TOPPOPULARRECENT