Sunday , October 22 2017
Home / Islami Duniya / ईरान पर हमले के ख़िलाफ़ महमूद अहमदी नज़ाद का इंतिबाह

ईरान पर हमले के ख़िलाफ़ महमूद अहमदी नज़ाद का इंतिबाह

क़ाहिरा 09 नवंबर (पी टी आई) ईरान के न्यूक्लियर हथियारों की तैय्यारी के क़रीब होने के इल्ज़ामात की बिना पर ख़लीज-ए-फारिस में कशीदगी उरूज पर है।

क़ाहिरा 09 नवंबर (पी टी आई) ईरान के न्यूक्लियर हथियारों की तैय्यारी के क़रीब होने के इल्ज़ामात की बिना पर ख़लीज-ए-फारिस में कशीदगी उरूज पर है।

सदर ईरान महमूद अहमदी नज़ाद ने उन के मलिक पर किसी भी हमले के ख़िलाफ़ इंतिबाह दिया। उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि अमरीका-ओ-इसराईल , ईरान पर हमले के लिए बैन-उल-अक़वामी ताईद हासिल करने कोशां हैं। सदर ईरान ने दावा किया कि ईरान किसी भी हमले का मुक़ाबला करने की सलाहीयत रखता है।

सदर ईरान का ये तबसरा मिस्र के सरकारी रोज़नामा अलाख़बारको एक इंटरव्यू के दौरान मंज़रे आम पर आया। इस तबसरा की अमरीकी ज़राए इबलाग़ की इन ख़बरों के पेशे नज़र एहमीयत है, जिन में माहिरीन के हवाले से ख़बर शाय की गई है कि , ईरान न्यूक्लियर बम तैय्यार करने की दहलीज़ पर है, इस ने हथियारों की तैय्यारी के लिए ज़रूरी अहम इक़दामात में महारत हासिल कर ली है। उसे ग़ैरमुल्की साईंसदानों की मदद हासिल है।

सदर ईरान महमूद अहमदी नज़ाद ने अमरीका पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो ईरान को शाम , इस्लामी तहरीक हम्मास जो ग़ज़ा पट्टी पर हुकमरान है और लॆबनान की हिज़्बुल्लाह की सफ़ में खड़ा कर रहा है , उन्हों ने कहा कि अमरीका इन चारों को बदी का महवर क़रार दे रहा है और इस का मक़सद सैहुनि ममलॆकत का तहफ़्फ़ुज़ है, लेकिन फ़ना होना सैहुनियों ( यहूदी) का मुक़द्दर है।

महमूद अहमदी नज़ाद ने ईरान की फ़ौजी ताक़त में इज़ाफ़ा का भी तज़किरा किया जिस की बिना पर अमरीका में ख़ौफ़ की लहर दौड़ गई है कि ईरान अब इसराईल और मग़रिब का मुक़ाबला करने के काबिल हो चुका है।

रोज़नामा अलाख़बार ने अपनी ख़बर में महमूद अहमदी नज़ाद का ब्यान शाय किया है जिस में उन्हों ने कहा कि ईरान की फ़ौजी सलाहीयत इस इलाक़ा के किसी भी दीगर मुल़्क की फ़ौजी सलाहीयत से मुख़्तलिफ़ है।

उन्हों ने कहा कि ईरान अपनी सलाहीयत में इज़ाफ़ा करता जा रहा है, जिस की वजह से वो इसराईल और मग़रिब खासतौर पर अमरीका का मुक़ाबला करने के काबिल हो चुका है।उन्हों ने कहा कि अमरीका ,ईरानी सलाहीयत से ख़ौफ़ज़दा है।

TOPPOPULARRECENT