Monday , August 21 2017
Home / Islami Duniya / ईरान: फ़ौजी मश्क़ों के दौरान बैलिस्टिक मीज़ाईलों के तजुर्बात

ईरान: फ़ौजी मश्क़ों के दौरान बैलिस्टिक मीज़ाईलों के तजुर्बात

ईरान ने मंगल के रोज़ फ़ौजी मश्क़ों के दौरान मुतअद्दिद बैलिस्टिक मीज़ाईलों के तजुर्बात किए हैं। ईरान की सरकारी ख़बररसां एजैंसी इर्णा के मुताबिक़ सिपाह पासदाराने इन्क़िलाब ने मुल्क में मुख़्तलिफ़ मुक़ामात से उन मीज़ाईलों के तजुर्बात किए हैं और ये उनकी जारहीयत की सलाहीयत और किसी भी ख़तरे से निमटने के लिए तैयारी का मज़हर हैं।

ईरान के सरकारी टेलीविज़न ने मिज़ाईल तजुर्बात की फूटेज नशर की है। इस से ज़ाहिर होता है कि ये मिज़ाईल तजुर्बात किसी ज़ेरे ज़मीन मुक़ाम और रात के वक़्त किए गए हैं। प्रैस टीवी के मुताबिक़ बैलिस्टिक मिज़ाईल इमादा के दरमियानी फ़ासले तक मार करने वाले मॉडल का तजुर्बा भी किया गया है।

ईरान के इन तजुर्बात से दो माह क़ब्ल ही अमरीका ने ईरान के बैलिस्टिक मिज़ाईल प्रोग्राम की तरक़्क़ी में मुआवनत पर बारह बैनुल अक़वामी कंपनीयों और अफ़राद पर पाबंदीयां आयद की थीं।

ये पाबंदीयां अक़वामे मुत्तहिदा की पाबंदीयों की निगरानी करने वाली टीम की एक खु़फ़ीया रिपोर्ट की रोशनी में लगाई गई थीं जिसमें कहा गया था कि ईरान ने 10 अक्तूबर 2015 को दरमियानी फ़ासले तक मार करने वाले इमादा बैलिस्टिक मिज़ाईल का तजुर्बा किया था। ये मिज़ाईल जौहरी हथियार ले जाने की सलाहीयत रखता है।

TOPPOPULARRECENT