Tuesday , October 17 2017
Home / Sports / ई सी बी आक़िब जावेद की ख़िदमात का ख़ाहां

ई सी बी आक़िब जावेद की ख़िदमात का ख़ाहां

अमीरात क्रिकेट बोर्ड (ई सी बी) मुत्तहदा अरब अमीरात की टीम के सरबराह कोच के ओहदा के लिए पाकिस्तानी क्रिकेट टीम की बौलिंग कोच आक़िब जावेद को अव्वलीन तर्जीह देता है। अमीरात क्रिकेट बोर्ड कबीर ख़ान की जगह नए कोच की तलाश में है। पाकिस्ता

अमीरात क्रिकेट बोर्ड (ई सी बी) मुत्तहदा अरब अमीरात की टीम के सरबराह कोच के ओहदा के लिए पाकिस्तानी क्रिकेट टीम की बौलिंग कोच आक़िब जावेद को अव्वलीन तर्जीह देता है। अमीरात क्रिकेट बोर्ड कबीर ख़ान की जगह नए कोच की तलाश में है। पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के साबिक़ फ़ास्ट बौलर कबीर ख़ान ने इस ओहदा को छोड़ दिया था और वो दुबारा अफ़्ग़ानिस्तान की टीम को सँभाल रहे हैं।

अमीरात क्रिकेट बोर्ड के मुताबिक़ 39 साला आक़िब की ख़िदमात हासिल करने की कोशिश शुरू कर दी गई है। बोर्ड के चीफ़ एग्ज़ीक़्युटीव अफ़्सर दिलावर मानी के हवाले से मीडीया ने ख़बर दी है कि अमीरात बोर्ड को कबीर की जगह नए कोच की ज़रूरत है और कई दरख़ास्तें मौसूल की जा चुकी हैं लेकिन अव्वलीन तर्जीह आक़िब जावेद को दी जा रही है और उम्मीद है कि इऩ्ही को कोच मुक़र्रर किया जाएगा।

आक़िब जावेद को इंतेख़ाब आलम की क़ियादत वाली एक पाकिस्तानी कमेटी ने जिसे कोच के इंतेख़ाब की ज़िम्मेदारी दी गई थी मुस्तक़िल बुनियाद पर आक़िब जावेद को इंगलैंड सीरीज़ शुरू होने से पहले दुबारा कोच मुक़र्रर किया था। आक़िब 163 वंडे मुक़ाबलों और 22 टेस्ट मुक़ाबलों में पाकिस्तान की नुमाइंदगी कर चुके हैं।

वो इस ज़माना में बौलिंग कोच भी रहे जब वक़ार यूनुस हेड कोच हुआ करते थे। मानी का कहना है कि आक़िब इंतिहाई बासलाहीयत कोच हैं और यही वजह है कि वो अमीरात क्रिकेट बोर्ड की अव्वलीन पसंद हैं। उन्हों ने कहाकि आक़िब जावेद बहैसीयत कोच बेहतरीन रिकार्ड रखते हैं और उन्हें ज़बरदस्त बैन-उल-अक़वामी तजुर्बा है ।

अभी तक बहरहाल आक़िब जावेद और पाकिस्तानी क्रिकेट बोर्ड की तरफ़ से कोई इत्तेला या पैग़ाम नहीं मिला है। पाकिस्तानी क्रिकेट बोर्ड के एक अफ़्सर का कहना है कि बाक़ायदा तौर पर पाकिस्तानी बोर्ड से इस सिलसिला में रुजू नहीं किया गया है। जो कुछ बातें सामने आई हैं वो मीडीया के ज़रीया सामने आई हैं।

आक़िब जावेद ने भी अभी तक कुछ नहीं कहा । ऐसी कोई पेशकश की जाती है तो आक़िब को कोई फ़ैसला करने के लिए इंगलैंड के साथ खेली जाने वाली सीरीज़ के ख़तम होने का इंतिज़ार करना होगा।

TOPPOPULARRECENT