Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / ई हुक्मरानी में रियासत को पहला मुक़ाम

ई हुक्मरानी में रियासत को पहला मुक़ाम

रियासती चीफ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि ई गवर्नैंस को फ़रोग़ देने और इस से भरपूर इस्तेफ़ादा हासिल करने में मुल्क गैर सतह पर रियासत आंध्र प्रदेश को पहला मुक़ाम हासिल है।

रियासती चीफ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि ई गवर्नैंस को फ़रोग़ देने और इस से भरपूर इस्तेफ़ादा हासिल करने में मुल्क गैर सतह पर रियासत आंध्र प्रदेश को पहला मुक़ाम हासिल है।

आज यहां ई इंडिया के ज़ेर एहतेमाम हाई टैक्स के मुक़ाम पर आई टी और आई टी आलात से मुताल्लिक़ मुनज़्ज़म करदा दो रोज़ा नुमाइश का चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने इफ़्तेताह किया।

दो दिन तक जारी रहने वाली इस नुमाइश में शोबेजात तालीम , सेहत , ई बैंकिंग , ई गवर्नैंस और दुसरे शोबे के कई स्टालस क़ायम किए गए हैं।

इस सिलसिले में मुनाक़िदा एक सादा लेकिन पर असर तक़रीब से ख़िताब करते हुए चीफ मिनिस्टर ने कहा कि उनकी हुकूमत रियासत में दरमियानी अफ़राद के तरीके कार को ख़त्म कर दिए और इंतेहाई शफ़्फ़ाफ़ियत के साथ चलाए जाने वाले मी सेवा सेंटर के ज़रीये रोज़ाना (150) मुख़्तलिफ़ नवीत की ख़िदमात के लिए देढ़ ता दो लाख हासिल होने वाली दरख़ास्तों की यकसूई की जा रही है और ये तमाम येक्सोईआं किसी ताख़ीर के बगैर अंजाम दी जा रही हैं।

चीफ मिनिस्टर ने कहा कि मी सेवा मराकिज़ के ज़ड़ेआ अंजाम दी जाने वाली ख़िदमात किसी करप्शन के बगैर अंजाम दी जा रही हैं और इस से पहले अपने मसाइल की यकसूई यह किसी एक दरख़ास्त की यकसूई के लिए करप्शन की शक्ल में एक अंदाज़ा के मुताबिक़ दी जाने वाली सैंकड़ों करोड़ रुपये के गरीब अवाम को होने वाले नुक़्सानात से नजात दिलाई जा रही है।

चीफ मिनिस्टर ने अवाम से दफ़्तरों के चक्कर काटने के बचाए रहने कामों की अंजाम दही के लिए मी सेवा मराकज़ पर (150) मुख़्तलिफ़ नवीत की ख़िदमात से भरपूर इस्तेफ़ादा की पुरज़ोर अपील की।

इस तक़रीब में के सेअम्बा सेवा राव‌ , मर्कज़ी वज़ीर पी लकशमया रियासती वज़ीर इन्फॉर्मेशन टेक्नोलॉजी और दुसरे ने मुख़ातब करते हुए आई टी के ज़रीये रियासत को हासिल होने वाली तरक़्क़ी पर तफ़सीली रोशनी डाली।

TOPPOPULARRECENT