Monday , October 23 2017
Home / India / उज्जैन में आज से मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड का 23 वां कनवेनशन

उज्जैन में आज से मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड का 23 वां कनवेनशन

उज्जैन, 22 मार्च: (परवेज़ बारी) ऑल इंडिया मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड के सहि रोज़ा 23 वीं कनवेनशन का कल 22 मार्च से उज्जैन में इनइक़ाद अमल में आ रहा है । इस कनवेनशन में हिंदूस्तान भर से 400 मंदूबीन शिरकत करेंगे । जामिआ सिराज उल-उलूम पर मुनाक़िद हो

उज्जैन, 22 मार्च: (परवेज़ बारी) ऑल इंडिया मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड के सहि रोज़ा 23 वीं कनवेनशन का कल 22 मार्च से उज्जैन में इनइक़ाद अमल में आ रहा है । इस कनवेनशन में हिंदूस्तान भर से 400 मंदूबीन शिरकत करेंगे । जामिआ सिराज उल-उलूम पर मुनाक़िद होने वाले इस कनवेनशन के अहम उमूर में हक़ तालीम क़ानून डायरेक्ट टैक्स कोड बिल वक़्फ़ तरमीमी क़ानून 2010 जैसे मुख़्तलिफ़ मसाइल पर तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा ।

मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड की जानिब से मर्कज़ी हुकूमत पर ज़ोर दिया जाएगा कि पार्लीमेंट में इंसिदाद फ़िर्कावाराना तशद्दुद बिल 2011 पेश करें । और इस क़ानून को रूबा अमल लाने के लिए मंज़ूरी दें ।

22 मार्च बरोज़ जुमा बाद नमाज़ मग़रिब इस कनवेनशन का इफ़्तेताह अमल में आएगा और 24 मार्च को बहुत बड़ा जल्सा-ए-आम मुनाक़िद होगा जिस में तक़रीबन 1 लाख अफ़राद की शिरकत मुतवक़्क़े है । मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड के इस कनवेनशन की अहम ख़ुसूसीयात में नए सदर का इंतेख़ाब और 40 रुकनी आमिला का इंतेख़ाब भी शामिल हैं ।

मौजूदा सदर नामवर मुफ़क्किर इस्लाम आलम दीन मौलाना सैयद मुहम्मद राबा हसनी नदवी हैं । जिन्हें 2002 में मुत्तफ़िक़ा तौर पर सदर मुंतखिब किया गया था । उन्होंने अपनी मुसलसल तीसरी मीयाद मुकम्मल की है । तवक़्क़ो है कि उन्हें फिर एक मर्तबा मुत्तफ़िक़ा तौर पर सदर मुंतख़िब किया जाएगा । मुस्लिम पर्सनल ला बोर्ड के सदर का इंतेख़ाब कनवेनशन के दूसरे दिन 23 मार्च को किया जाएगा ।

TOPPOPULARRECENT