Tuesday , October 17 2017
Home / India / उतराखंड में कांग्रेस का इक़्तेदार होगा

उतराखंड में कांग्रेस का इक़्तेदार होगा

कांग्रेस पार्टी इम्कान है कि आज रात देर गए उत्तराखंड में नई हुकूमत तश्कील देगी। अगरचे चीफ़ मिनिस्टर के ओहदा के लिए कई दावेदार हैं लेकिन ज़राए के मुताबिक़ हरीश रावत इस मुआमले में सब से आगे है। क़तई फ़ैसला सदर कांग्रेस सोनीया गांधी पर छो

कांग्रेस पार्टी इम्कान है कि आज रात देर गए उत्तराखंड में नई हुकूमत तश्कील देगी। अगरचे चीफ़ मिनिस्टर के ओहदा के लिए कई दावेदार हैं लेकिन ज़राए के मुताबिक़ हरीश रावत इस मुआमले में सब से आगे है। क़तई फ़ैसला सदर कांग्रेस सोनीया गांधी पर छोड़ दिया गया है।

जुमा को कांग्रेस क़ाइदीन ने गवर्नर मारग्रेट अलवा से रस्मी तौर पर मुलाक़ात करते हुए तश्कील हुकूमत का दावा किया था। पार्टी वफ़द ने चार अरकान असेंबली की ताईद पर मबनी मकतूब भी गवर्नर को पेश किया क्योंकि 70 रुकनी असेंबली में दरकार अक्सरीयत यानी 36 तक पहुंचने के लिए कांग्रेस को ये ताईद ज़रूरी है।

गवर्नर ने तीन आज़ाद अरकान और एक यू के डी रुकन असेंबली की ताईद की तन्क़ीह के बाद कहा था कि वो कांग्रेस को नई हुकूमत तश्कील देने के लिए दावत देंगी। गवर्नर ने कहा था कि सी एल पी के नए लीडर का इंतेख़ाब होने के बाद नई हुकूमत की तश्कील के लिए राह हमवार हो सकती है।

गवर्नर ने अख़बारी नुमाइंदों को बताया कि एक मर्तबा सी एल पी लीडर का इंतेख़ाब हो जाए तो तक़रीब हलफ़ बर्दारी मुनाक़िद की जा सकती है। रियासत में मंगल को इंतेख़ाबी नताइज के ऐलान के बाद तशकील हुकूमत से मुताल्लिक़ ग़ैर यक़ीनी कैफ़ीयत पैदा हो गई थी क्योंकि कोई भी जमात दरकार अक्सरीयत हासिल ना कर सकी।

कांग्रेस 32 नशिस्तों पर कामयाबी के साथ वाहिद बड़ी जमात के तौर पर उभरी जबकि बी जे पी को 31 नशिस्तों पर कामयाबी हासिल हुई है लेकिन 4 अरकान की ताईद के साथ कांग्रेस को 70 रुकनी ऐवान में दरकार अक्सरीयत हासिल हो गई है और इसकी ताईद करने वाले अरकान की जुमला तादाद 36 हो गई है।

हालिया पाँच रियास्तों के असेंबली इंतेख़ाबात में कांग्रेस को मायूसकुन सूरत-ए-हाल का सामना करना पड़ा और सिर्फ मनीपुर और् उत्तराखंड में ही उसे इक़्तेदार हासिल हुआ।

TOPPOPULARRECENT