Saturday , August 19 2017
Home / Uttar Pradesh / उत्तरप्रदेश के ग्राम पंचायत इंतेख़ाबात में तशद्दुद

उत्तरप्रदेश के ग्राम पंचायत इंतेख़ाबात में तशद्दुद

सुलतान पूर: उत्तरप्रदेश में ग्राम पंचायत इंतेख़ाबात के दौरान परतशद्दुद वाक़ियात में 3 अफ़राद बिशमोल एक 60 साला शख़्स हलाक और दीगर 2 ज़ख़मी हो गए। पुलिस ने बताया कि ज़िला सुलतान पूर के मौज़ा पनचोपेरान में दो हरीफ़ ग्रुपों के दरमियान तसादुम में एक 60 साला शख़्स हलाक होगया।

ये वाक़िया उस वक़्त पेश आया जब दो गिरोहों ने एकदूसरे पर फायरिंग कर दी। इस तसादुम में एक शख़्स हाजी मैनुद्दीन की मौत हो गई । इस वाक़िये के बाद एक ग्रुप के एहतेजाजियों ने एसयू वी कार और एक स्कूटर को नज़र-ए-आतिश कर दिया। पुलिस ने कशीदा हालात के पेश नज़र इज़ाफ़ी जमीत को तलब करलिया है एक और वाक़िया ज़िला एटाह में पेश आया जब कि मौज़ जत्थे रह में सियासी मुख़ासमत की बिना कल एक 20 साला नौजवान को गोलीमार दी गई।

पुलिस ने इस सिलसिले में एफ आई आर दर्ज करली है। अगरचे कि मुल्ज़िमीन की निशानदेही करली गई है लेकिन कोई गिरफ़्तारी अमल में नहीं आई है। तीसरा वाक़िया कोतवाली जत्थे रह के पैफिरा गाँव‌ में कल पेश आया जहां पर 2 अफ़राद महकमेर सिंह और दिलीप कुमार पर फायरिंग कर दी गई।

उन्हें शदीद ज़ख़मी हालत में हॉस्पिटल में शरीक कर दिया गया। शैशव पाल सिंह , साबिक़ रुकन असेम्बली और ज़िला सदर कांग्रेस ने इल्ज़ाम आइद किया कि पुरतशद्दुद वाक़ियात की रोक-थाम में पुलिस नाकाम हो गई। ज़िला बदावन के कटा गावं में भी सुनील कुमार और दीगर ने कल शब एक 35 साला शख़्स को गोलीमार कर हलाक कर दिया। पुलिस ने नाश को बग़रज़ पोस्टमार्टम रवाना कर दिया है और एक केस दर्ज कर के तहकीकात शुरू कर दी है।

TOPPOPULARRECENT