Tuesday , October 17 2017
Home / India / उत्तराखंड की तरक़्क़ी के लिए वक़्फ़ हो जाने का वायदा

उत्तराखंड की तरक़्क़ी के लिए वक़्फ़ हो जाने का वायदा

वज़ीर-ए-आला उत्तराखंड विजय कुमार बहू गुना ने आज 39,954 वोटस के रिकार्डस के साथ सितार गंज असेंबली नशिस्त ( सीट) जीत ली । सरकारी ओहदेदारों ने बताया कि उत्तराखंड में अब तक जितने भी असेबली इंतिख़ाबात हुए हैं मिस्टर बहू गुना की जीत का फ़र्क़

वज़ीर-ए-आला उत्तराखंड विजय कुमार बहू गुना ने आज 39,954 वोटस के रिकार्डस के साथ सितार गंज असेंबली नशिस्त ( सीट) जीत ली । सरकारी ओहदेदारों ने बताया कि उत्तराखंड में अब तक जितने भी असेबली इंतिख़ाबात हुए हैं मिस्टर बहू गुना की जीत का फ़र्क़ सब से ज़्यादा है ।

गिनती के आख़िरी मरहला के बाद बहू गुना ने बी जे पी के प्रकाश पंत को 39,954 वोटों से शिकस्त दी जो एक साबिक़ काबीनी वज़ीर ( Former Cabinet Minster) हैं । चीफ़ इलकटोरल ऑफीसर राधा रातोरी ने ये बात बताई । याद रहे कि सितार गंज ज़िमनी इंतिख़ाब का इनइक़ाद 8 जुलाई को किया गया था जिस से वज़ीर-ए-आला की क़िस्मत का फ़ैसला होना था ।

वज़ारत आला की कुर्सी पर बरक़रार रहने के लिए उन्हें इस इंतिख़ाब में कामिया बेहासिल करना लाज़िमी था । याद रहे कि बी जे पी एम एल ए किरण मंडल ने बहू गुना की ताईद में अपनी नशिस्त से इस्तीफ़ा दे दिया था । इस के बाद इंतिख़ाबात करवाना नागुज़ीर ( जरूरी) हो गया था ।

नताइज के फ़ौरी बाद बहू गुना ने सितारगंज के अवाम से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हुए कहा कि इन के लिए इतनी बड़ी कामयाबी सिर्फ़ अवाम की मरहून-ए-मिन्नत है और अब वो उत्तराखंड की तरक़्क़ी के लिए ख़ुसूसी तौर पर सितार गंज के लिए ख़ुद को वक़्फ़ कर देंगे ।

याद रहे कि बहू गुना की जीत के साथ ही 70 रुकनी उत्तराखंड असेंबली में कांग्रेस अरकान की तादाद 33 होगई जबकि दूसरी तरफ़ बी जे पी उम्मीदवार प्रकाश पंत की शिकस्त ( हार) से ज़ाफ़रानी पार्टी की ताक़त कम होकर सिर्फ़ 30 नशिस्तों ( सीटो) तक महिदूद ( सीमित) हो गई ।

जहां तीन आज़ाद तीन बी एस पी और उत्तराखंड क्रांति दल के वाहिद रुकन कांग्रेस की ताईद कर रहे हैं । दरीं असना ( यद्वपि) रियास्ती कांग्रेस के नायब सदर सूर्या कांत ने कहा कि सितार गंज में बहू गुना की जीत से कांग्रेस को ज़बरदस्त तक़वियत (सहारा/मदद) हासिल होगी क्योंकि अवाम ने बी जे पी को धूल चटा दी है ।

TOPPOPULARRECENT