Tuesday , October 24 2017
Home / India / उत्तर प्रदेश में सहीफ़ा निगारों के हुक़ूक़ की ख़िलाफ़वर्ज़ी पर काटजू की ब्रहमी

उत्तर प्रदेश में सहीफ़ा निगारों के हुक़ूक़ की ख़िलाफ़वर्ज़ी पर काटजू की ब्रहमी

प्रेस कौंसल आफ़ इंडिया के चेयरमैन मारकंडे काटजू ने उत्तर प्रदेश से ताल्लुक़ रखने वाले सहीफ़ा निगारों की शिकायात का सख़्त नोट लेते हुए आज कहा कि सरकारी हुक्काम अक्सर ज़ालिमाना अंदाज़ में काम कर रहे हैं। उन्होंने इंतिज़ामीया पर ज़ोर दि

प्रेस कौंसल आफ़ इंडिया के चेयरमैन मारकंडे काटजू ने उत्तर प्रदेश से ताल्लुक़ रखने वाले सहीफ़ा निगारों की शिकायात का सख़्त नोट लेते हुए आज कहा कि सरकारी हुक्काम अक्सर ज़ालिमाना अंदाज़ में काम कर रहे हैं। उन्होंने इंतिज़ामीया पर ज़ोर दिया कि आज़ादी सहाफ़त को यक़ीनी बनाया जाए।

मिस्टर काटजू ने रियास्ती हुक्काम को हिदायत की कि वो सहाफ़ीयों के हुक़ूक़ के तहफ़्फ़ुज़ के लिए प्रेस कौंसल के ज़ाबता क़ानून की पाबंदी करें और इस ज़िमन में की जाने वाली कार्रवाई से उन्हें मतला किया जाए। मिस्टर काटजू ने इंतिबाह दिया कि इस मसला की यकसूई में ताख़ीर नाक़ाबिल-ए-क़बूल होगी और इसके ज़िम्मेदार जवाबदेह होंगे।

मिस्टर काटजू ने हुकूमत उत्तर प्रदेश के आला ओहदेदारों के नाम अपने मकतूब में ये इंतिबाह देते हुए कहा कि रियासत उत्तर प्रदेश में कई शिकायात मौसूल हो रहे हैं। सहाफ़त की आज़ादी को पामाल किया जा रहा है। हुकूमत की मुख़ालिफ़त करने वाले अख़बारात को इश्तेहारात से महरूम रखा जा रहा है और सहीफ़ा निगारों को एकरेडीटेशन कार्ड्स (accreditation cards) जारी नहीं किए जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT